| کد خبر: 72008 |

همکاری مشترک شرکت هیوندای کره با کشتی سازی فراساحل کلید می‌خورد

تین نیوز | مدیرعامل شرکت ایزوایکو از آغاز همکاری مشترک با شرکت هیوندای کره جنوبی با شرکت کشتی سازی فراساحل خبر داد.
 

مدیرعامل شرکت ایزوایکو از آغاز همکاری مشترک با شرکت هیوندای کره جنوبی با شرکت کشتی سازی فراساحل خبر داد.
 
حمید رضائیان اصل با اعلام این خبر گفت: به دنبال بهره‌برداری و آماده‌سازی حوضچه‌های خشک در مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو امکان تعمیر و ساخت کشتی‌های نسل هفتم در مجموعه‌ها فراهم شده است.
 
وی ادامه داد: برای بهره‌برداری سریع‌تر از این حوضچه‌ها و رفع مشکلات احتمالی و همچنین درخواست طرف کره ای وارد مذاکره با شرکت هیوندای کره شدیم تا با شروع و همکاری‌های مشترک فعالیت‌هایمان گسترش یابد.
 
وی افزود: قرار است با شرکت هیوندای در مورد بازارهای مشترک همکاری کنیم و مشتریان کشتی‌های نسل هفتم را شناسایی کنیم.
 
مدیرعامل ایزوایکو در پاسخ به اینکه چرا هیوندای کره وارد این مشارکت شده؟ تصریح کرد: شرکت ما به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سازنده و تعمیر در منطقه خاورمیانه می‌تواند شریک مناسبی برای هیوندای کره باشد. این در حالی است که با برداشته شدن تحریم‌ها فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران به طور قطع در منطقه پررنگ‌تر خواهد شد.
 
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با بیان اینکه قرار است با هیوندای به صورت مشارکت همکاری کنیم، ادامه داد: تفاهم های اولیه صورت گرفته و در نظر است به صورت مرحله ای این همکاری آغاز شود. همچنین در مراحل بعدی همکاری با هیوندای کره جنوبی برای ساخت کشتی‌های نسل هفتم ادامه خواهد داشت.
 
رضائیان با اشاره به اینکه بخش تعمیرات ارزآوری بالایی دارد، خاطرنشان کرد: فعالیت در حوزه تعمیر کشتی بازار بزرگی است و می‌تواند سالانه ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد. این در حالی است که حوضچه‌های خشکی که در مجتمع ایزوایکو وجود دارند که می‌توانند کشتی‌های را با ظرفیت بسیار بالا را پشتیبانی کنند و همچنین ظرفیت بسیاری بالایی را برای فعالیت ما ایجاد کرده است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.