| کد خبر: 64559 |

جزییات پرداخت غرامت فوت و هزینه‌های درمانی حادثه دیدگان حج

تین نیوز | مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه ایران گفت: این شرکت غرامت فوت و هزینه های درمانی حادثه دیدگان حج امسال را جبران می‌کند.

بهروز ناظمی ضمن ابراز تاسف و همدردی با بازماندگان حوادث اخیر به خصوص فاجعه تلخ و ناگوار منا، درباره میزان مبالغ پرداختی به بازماندگان فوت شدگان و غرامت هزینه‌های پزشکی مصدومان،افزود: غرامت فوت جان باختگان در مجموع 55 میلیون تومان است که به محض تکمیل پرونده فوت شدگان در وجه بازماندگان پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: البته با توافقی که با مسوولان سازمان حج و زیارت به عمل آمده است قسمتی از این غرامت به منظور برگزاری مراسم تشییع، تدفین و یادبود از طریق سازمان حج و زیارت دراختیار بازماندگان قرار خواهد گرفت تا با مشکل روبه رو نشوند.

مدیر بیمه های اشخاص بیمه ایران در خصوص میزان پرداخت غرامت درمانی حادثه دیدگان نیز تصریح کرد: طبق توافق هزینه‌های درمانی تا سقف 15 میلیون تومان از طریق این مجموعه قابل پرداخت است و این مهم اجرایی شده است.

ناظمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا غرامت انتقال اجساد به کشور نیز تحت پوشش خدمات بیمه ای بیمه ایران است نیز گفت: غرامت انتقال اجساد نیز برعهده بیمه ایران است و هزینه ای متوجه خانواده‌های داغدار نخواهد بود و ما آن را در اختیارذینفعان قرار خواهیم داد.

متاسفانه در حوادث سریالی حج سال جاری بیش از 140 نفر از زائران ایرانی تا به امروز(شنبه) جان خود را از دست داده و بیش از 125 نفر نیز بر اثر این حوادث دچار مصدومیت شده‌اند.

کارشناسان بیمه ایران در مکه درحال پی گیری تازه ترین وضعیت جان باختگان و مصدومان هستند.
همچنین تشکیل کمیته‌های تخصصی به منظور رسیدگی به پرونده جان باختگان این حادثه دردستور کار کارکنان این مجموعه درسراسر کشور قرارگرفته است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.