| کد خبر: 57909 |

جمع بندی مذاکرات با ۱ + ۵ تاثیری روی قیمت خودرو ندارد

تین نیوز | نماینده یک شرکت خودروساز خارجی گفت: باتوجه به افزایش دستمزدها و هزینه های تولید،درصورت جمع بندی نهایی مذاکرات با کشورهای ۱+۵ و برداشته شدن بخشی از تحریم ها، قیمت خودرو کاهش نمی یابد.
 
امید طالشیان درنشست خبری تصریح کرد : اشتباه است اگر فکر کنیم جمع بندی نهایی مذاکرات منجر به کاهش قیمت خودرو خواهد شد.
 
طالشیان افزود: تجربه نشان داده است هرگاه رونق اتفاق افتاده  است قیمت ها چه قیمت خودرو و سایر کالاها افزایش می یابد بنابراین نه تنها قیمت خودرو در صورت برداشته شدن تحریم ها کاهش نخواهد یافت بلکه با خارج شدن بازار از رکود با افزایش قیمت خودرو در بازار مواجه خواهیم شد.
 
وی گفت: جمع بندی نهایی مذاکرات اثار کاهشی روی قیمت خودرو نخواهد داشت و رکود فعلی در بازار خودرو ناشی از اثار روانی مذاکرات و امید مشتریان به کاهش قیمت است.
 
طالشیان افزود: درصورت رفع تحریم ها شاهد ورود برندهای بهتر و خودروهای لوکس با قیمت های بالاتر در بازار خواهیم بود و برداشته شدن تحریم ها تسهیل مناسبات پولی شرکت ها و تسریع فعالیت ها را در پی خواهد داشت.
 
وی به انتظارات مصرف کنندگان داخلی از خودروسازان اشاره کرد و گفت : باتوجه به افزایش تنوع در خودروهای تولیدی و وارداتی ، خودروسازان طرف قرارداد با شرکای خارجی درصدد تولید خودروهایی با قیمت مناسب ، استهلاک و هزینه کمتر و درعین حال کیفیت بالاتر با هدف تامین رضایت مشتریان هستند.
 
طالشیان با بیان اینکه در بحث خدمات پس از فروش هدف ما این است که پای مصرف خریداران خودرو به واحدهای تعمیرگاهی باز نشود ، افزود : درحال حاضر میزان مراجعه به واحدهای تعمیرگاهی برخی برندهای ما کمتر از یکدهم درصد است و همین مراجعه پائین به تعمیرگاهها باعث نارضایتی تعمیرگاهداران شده که ما برای جلوگیری از ضرر و زیان انها برنامه هایی چون نمایندگی چند برند و ارائه مشوق هایی برای ادامه همکاری در دستور کار داریم.
 
وی افزود : مذاکرات جدی با خودروسازانی از ژاپن و برخی کشورهای اروپایی در حال انجام است تا درصورت جمع بندی نهایی با طرف های مذاکره کار را اغاز کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.