| کد خبر: 57131 |

رانندگان اتوبوس‌ در کرمانشاه خواستار پرداخت مطالبات خود شدند

تین نیوز | جمعی از رانندگان اتوبوس در کرمانشاه خواستار پرداخت مطالبات خود از سازمان اتوبوس رانی شدند.
 
برای بیان اعتراض به عدم پرداخت مطالبات سازمان اتوبوس رانی کرمانشاه به رانندگان اتوبوس کرمانشاهی، جمعی از آنان مقابل استانداری کرمانشاه حضور یافتند.
 
این اعتراض از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۱۳ تیر ماه آغاز شده و جمع کثیری از رانندگان اتوبوس حضور داشته و مطالبات و حقوق خود را خواستارند.
 
یکی از این رانندگان در حاشیه این اعتراض، در این خصوص گفت: یکی از مهمترین دلایل ما برای این اقدام عدم پرداخت مطالباتمان از سوی سازمان اتوبوس رانی کرمانشاه است.
 
مسعود نصرتی تصریح کرد: یارانه بلیت یکی از مهمترین مطالبات این ناوگان بوده که متاسفانه از سوی سازمان اتوبوس رانی کرمانشاه به صورت کامل پرداخت نشده است.
 
عدم پرداخت یارانه بلیط
 
وی افزود: در سالانه ۹۳ مبلغی حدود ۱۰ میلیون تومان یارانه بلیت به هر دستگاه اتوبوس تعلق می گرفت، در حالی که سازمان اتوبوس رانی کرمانشاه طی دو بار پرداخت یک میلیون و نیم و ۷۰۰ هزار تومان را به ما پرداخته و پرداختی دیگری صورت نگرفته است.
 
این راننده اتوبوس کرمانشاهی تصریح کرد: البته ۷۰۰ هزار تومان پرداختی دوم نیز هزینه ای بود که از وزارت کشور برای ناوگان اتوبوس رانی به خاطر انتقال مسافرین عتبات عالیات از مرز مهران به استان در نظر گرفته شده بود و سازمان اتوبوس رانی استان این موضوع را منکر شده و آن را در قالب یارانه بلیت به اتوبوس ها پرداخت.
 
گرفتن شارژ اضافه از رانندگان
 
نصرتی، گرفتن ماهانه ۱۵۰ هزار تومان به عنوان شارژ ماهیانه را از رانندگان اتوبوس از دیگر موارد اعتراض رانندگان اتوبوس کرمانشاهی برشمرد و تصریح کرد: این در حالی است که شرکت های اتوبوس رانی در اعتراض ما به استانداری این مبلغ را ۵۰ هزار تومان اعلام کرده اند و حتی رسیدی نیز بابت آن به رانندگان نمی دهند.
 
وی گفت: علی رغم اینکه برخی از رانندگان اتوبوس در مسیرهای با مسافر کم و یا طولانی تردد می کنند و از نظر مالی نیز چندان منتفع نمی شوند مجبور به پرداخت این هزینه های گزاف هستند که مطمئنا و با توجه به اظهارات خود صاحبان شرکت ها باید حداکثر ۵۰ هزار تومان باشد.
 
این راننده اتوبوس کرمانشاهی با استناد به قوانین حقوقی گفت: همانطور که قوانین حقوقی مشخص کرده اند، برای قعطیت موضوعی در دادگاه شهادت تنها سه نفر کافی است و این در حالی است که حداقل ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و بیش از ۳۰۰ راننده در کرمانشاه فعالیت دارند و این موضوع را تایید می کنند.
 
وی تاکید کرد: تا زمانی که مسئولین استان به درخواست های ما توجه نکرده و آن را بررسی نکنند به اعتراض خود ادامه خواهیم داد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.