| کد خبر: 55388 |

خرید کشتی از خارج خیانت به کشور است

تین نیوز | امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: خرید کشتی از خارج خیانت به کشور است.
 
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به منافع این کار برای برخی از افراد سود جو، گفت: خرید کشتی از خارج خیانت به کشور بود، وکسی حق ندارد با توجه به تولیدات داخلی از خارج کشتی بخرد.
 
نماینده مردم در مجلس خبرگان با بیان اینکه کشتی سازی با تمام ظرفیت های خوبی که دارد می تواند نقشی موثر در کمک به اشتغال فرزندان ما داشته باشد، بیان داشت: پول مملکت را به چه قیمتی از کشور خارج می کنید و چرا به فرزندان خودمان نمی دهید تا باعث رونق اشتغال شود؟
 
وی در ادامه با بیان اینکه مملکت مال مردم و متعلق به مردم است عنوان داشت: خرید کشتی از خارج کمک به اشتغال خارج است و نه کمک به اشتغال مملکت! ، لذا مسئولین این کار باید خدمتگزار مردم باشند، نه خدمتگزار چین!
 
صنعت رو به رشد کشتی سازی
 
آیت الله نعیم آبادی که در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان نمونه استان هرمزگان سخن میگفت، به موضوع کشتی سازی پرداخت و بیان داشت: بحمدالله ما امروزه هم می توانیم کشتی بسازیم و هم کشتی را تعمیر کنیم، در این زمینه پیشرفت خوبی داشتیم و این کشتی که در خلیج فارس به دریا انداخته شد نتیجه کار فرزندان خودمان است که باعث افتخار است.
 
وی با تبریک به موفقیت فرزندان میهن در امر کشتی سازی عنوان کرد: ما باید کار را به فرزندان خودمان بسپاریم همانطور که امروز فرزندان ما نوعی از کشتی را ساخته اند که آلودگی را از دریا گرفته و آب را تصفیه می کند.
 
عده ای در عرصه صنعت به کشور خیانت می کنند
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان، در ادامه با انتقاد شدید از سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد: با توجه به پیشرفت کشتی سازی در داخل کشور، عده ای از آقایانِ مسئول، کشتی را در خارج از کشور خریداری می کنند و با رنگ زدن کشتی، آن را به عنوان تولید داخل معرفی می کنند.
 
وی ادامه داد: عده ای در صنعت می خواهند کلک بزنند و این مغایر با فرمایش های مقام معظم رهبری است که بر تولیدات داخلی تاکید دارند .

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.