| کد خبر: 54721 |

سرپرست حمل و نقل روستایی پایانه های استان اصفهان:

۸۶ نمایندگی حمل و نقل روستایی در سطح استان فعالیت می کنند

تین نیوز | سرپرست حمل و نقل روستایی پایانه های استان اصفهان گفت: عمده فعالیت های دفاتر نمایندگی حمل و نقل روستایی شامل توسعه ناوگان ،شناسایی رانندگان ،تاسیس دفاتر حمل و نقل روستایی و توسعه مسیر های حمل و نقل رو ستایی می باشد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان، محمد حسن پوربافرانی، سرپرست حمل و نقل روستایی اداره حمل و نقل پایانه های استان اصفهان گفت: با واگذاری حمل و نقل روستایی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اهدافی چون ساماندهی حمل و نقل روستایی با هدف ارتقا کیفیت زندگی و فعالیت ساکنان روستا ها، ارایه خدمات مطلوب به منظور دسترسی به حمل و نقل ایمن و ارتقاء ایمنی بر تردد ناوگان و کمک به توسعه اقتصادی روستا ها مد نظر است.

وی تاکید کرد: با توجه به مشکلات موجود فرسوده بودن و کمبود ناوگان عمومی روستایی ، عدم حضور پلیس راه در مسیر های روستایی ، عدم نظارت بر نرخ کرایه جابه جایی مسافر، عدم پوشش بیمه سفر و ساماندهی حمل و نقل روستایی امری ضروری به نظر می رسد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه وضعیت روستا ها از نظر پراکندگی و کم بودن جمعیت ساکن و پوشش شبکه راه های روستایی در استان به صورت خطی و شبکه ای می باشد ، بنابر این شرایط موجود ایجاب می کند که ساماندهی این امور مد نظر قرار گیرد .

وی گفت: تا پایان سال 93 عمده فعالیت های صورت گرفته شامل ایجاد 86 دفتر نمایندگی حمل و نقل روستایی در سط استان که از این لحاظ اداره کل استان اصفهان در بین سایر استان ها رتبه اول را داراست و علیرغم اینکه اصفهان دارای 61 مسیر شناسایی شده و مصوب است موفق گردید که 86 دفتر نمایندگی حمل و نقل رو ستایی احداث نماید.

وی بیان داشت: از دیگر برنامه های انجام شده جذب 227 دستگاه ناوگان مسافر برشخصی که به صورت متفرقه مشغول به فعالیت بوده اند که این موراد توسط اتحادیه سواری کرایه در سطح استان شناسایی و با نصب بر پسب و ثبت اطلاعات آن ها در سایت اتحادیه سواری کرایه ثبت و مشغول فعالیت گردند.

پوربافرانی افزود:با توجه به اینکه اکثر ناوگان فعال در بخش حمل و نقل روستایی دارای پلاک عمومی می باشند و برای جبران کمبود ناوگان از ناوگان مسافر بری شخصی استفاده نموده اند و به مرور زمان و با جایگزین شدن ناوگان جدید این ناوگان شخصی مسافر بر از سیستم حذف خواهند شد.

این مسئول بیان داشت: در سال گذشته 46 نفر جهت جذب تسهیلات برای خرید ناوگان جدید معرفی شده اند که از این تعدا 14 نفر موفق به دریافت تسهیلات ناوگان شده اند که میزان تسهیلات واگذار شده 200 میلیون ریال بوده است و مابقی نیز در حال مراحل اداری هستند.

وی همچنین به ساماندهی ناوگان واگذار شده توسط کمیته امداد نیز گفت: بالغ بر 65 دستگاه وانت توسط کیمته امداد به مدد جویان تحت پوشش واگذار شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.