| کد خبر: 37486 |

افزایش تولید خودروهای چینی در ایران

تین نیوز | مدیرعامل خودروسازی لیفان از برنامه‌ریزی برای تولید 60 هزار دستگاه خودرو در ایران خبرداد و گفت: منطبق با سیاست دولت ایران حرکت خواهیم کرد.
 
شانگ یو با اشاره به تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت برای داخلی سازی قطعات و خودروهای خارجی در ایران، گفت: سیاست کلی ما حرکت در راستای سیاست دولت ایران است؛ به طوریکه در حال حاضر هم شاهد درصد قابل توجهی از داخلی سازی محصولات لیفان در ایران هستیم.
 
وی با بیان اینکه همزمان با تقویت تحقیق و توسعه در ایران، به سمت داخلی سازی و تولید قطعات با تکیه بر توان صنعت قطعه سازی ایران حرکت خواهیم کرد، افزود: در تلاش هستیم تا با تکیه بر همین رویکرد و با برنامه ریزی های صورت گرفته، سال آینده رتبه نخست برندهای خارجی حاضر در بازار ایران را به خود اختصاص دهیم.
 
شانگ یو، با تاکید بر اینکه لیفان از سال 2008 میلادی تا کنون همکاری و مشارکت همه جانبه ای با کرمان موتور داشته است، ادامه داد: لیفان برنامه بلند مدت و جامعی برای افزایش داخلی سازی محصولات خود در ایران را دنبال می کند که با آغاز پروژه مونتاژ موتور خودروهای سواری در کرمان موتور، شاهد آن خواهیم بود.
 
مدیرعامل لیفان، با اشاره به تجربه موفق همکاری با یک خودروساز بخش خصوصی در ایران اضافه کرد: در آخرین جلسه با مدیرعامل کرمان موتور مقرر شد تا در سال آینده شاهد تولید و عرضه 60 هزار دستگاه خودروی لیفان در بازار ایران باشیم.
 
همچنین، دوو لی مدیر تضمین کیفیت این شرکت نیز با اشاره به دغدغه مصرف کنندگان ایرانی نسبت به کیفیت خودروهای چینی، اضافه کرد: تجربه لیفان 520 هوش بالای مصرف کنندگان ایرانی در رابطه با موضوع کیفیت را برای ما به اثبات رساند و توانستیم با تلاش مهندسان کرمان موتور در عرضه لیفان 620 و ایکس60 بخش قابل توجهی از مشکلات کیفی را برطرف کنیم.
 
وی با بیان اینکه تا زمان رفع کوچکترین مشکلات کیفی هیچ خودرویی را در بازارهای صادراتی عرضه نمی کنیم، افزود: استراتژی فعلی شرکت لیفان دستیابی به کیفیت مطلوب تولید و سپس عرضه خودرو است و امروز در عرضه انبوه لیفان ایکس60 به این هدف نائل شده ایم و موفقیت این خودرو در اقصی نقاط دنیا اعم از آمریکای جنوبی،  شمال آفریقا، خاورمیانه، آسیای مرکزی، اروپای شرقی و جنوب شرقی آسیا، موید این مسئله است و در ادامه این روند می توان عرضه لیفان720 و 820 را نقطه عطف کیفیت در تولیدات شرکت دانست.
 
به گفته لی، لیفان با تعریف 12 فرآیند کنترل کیفیت از طراحی تا خروج کامل خودرو از خطوط تولید، نظارت صحیح بر قطعات تولیدی، تست عملکرد خودروها در جاده های چین و دیگر کشورها، تجهیز آزمایشگاه مرکز کنترل کیفیت با 50 میلیون دلار سرمایه گذاری، موضوع کیفیت را بصورت جدی دنبال و پیاده کرده است.
 
وی در پایان با اشاره به سرمایه گذاری های در بخش ارتقای کیفی خودروها خاطرنشان کرد: این مجموعه علاوه بر تجهیز آزمایشگاه ها و مرکز کنترل کیفیت در کشور چین، عملکرد خودروهای مونتاژ شده در بازارهای صادراتی را نیز به دقت مورد ارزیابی قرار داده و همین امر مبنای توسعه محصول در این مجموعه به شمار می رود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.