| کد خبر: 2904 |

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:

درخواست دریافت یارانه شهرداری از دولت برای جلوگیری از افزایش مجدد کرایه‌ها

تین نیوز | عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر تهران درپی آن هستند که با ارائه ی راهکاری، کرایه ی وسایل حمل و نقل عمومی بیش از 25 درصد افزایش پیدا نکند.

غلامرضا انصاری با بیان این مطلب تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران حامی مردم پایتخت نشین هستند و در این راستا این احتمال وجود دارد که برای جلوگیری از افزایش بیش از 25 درصدی کرایه  وسایل حمل و نقل عمومی درخواست دریافت یارانه شهرداری از دولت مطرح شود.

وی افزود: با توجه به اینکه از ابتدای اردیبهشت کرایه وسایل حمل و نقل عمومی 20 تا 25 درصد افزایش خواهد داشت، درست نیست که بخواهیم بار دیگر این مبالغ را افزایش دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تلاش های صورت گرفته شده برای افزایش حداقلی کرایه ی وسایل حمل و نقل عمومی در سال 93 خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران با توجه به اینکه یقین داشتند فاز دوم هدفمندی یارانه ها در سال 93 اجرایی خواهد شد کمترین افزایش را برای بهای وسایل حمل و نقل عمومی در نظرگرفتند.

وی ادامه داد: اعضا پیش بینی گرانی دوباره بهای وسایل حمل و نقل عمومی را می کردند و به همین خاطر از مدت ها قبل برای جلو گیری از این اتفاق برنامه ریزی شده بود.

انصاری درخصوص اولویت های شهرداری تهران در سال 93 اظهارکرد: توسعه ی ناوگان حمل و نقل عمومی اصلی ترین هدف شهرداری تهران در سال جاری خواهد بود و بر همین اساس هم شورای شهر تهران در بحث بودجه بیشترین اعتبار را برای توسعه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در نظر گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه «مردم تخلف های تاکسی ران ها را گزارش دهند» بیان کرد: سازمان تاکسی رانی شماره 1888 را اعلام کرده تا مردم پایتخت اگر قبل از اردیبهشت با مورد خاصی مواجه شدند و تاکسی رانی از آنها طلب مبلغی بیش از حد اعلام شده را درخواست کرد، این تخلف را گزارش دهند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.