| کد خبر: 27839 |

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران در گفتگو با تین نیوز خبر داد:

◄ تدبیر شهرداری؛ تشکیل مثلثحمل و نقل شهری

تین نیوز| سال های متمادی است که استفاده از خدمات اتوبوسرانی در تهران حمل و نقل عمومی را سرعت بخشیده و امروزه شاهدیم که اهتمام در توسعه ناوگان و رفاه عمومی بیش از گذشته در دستور کارسازمان  اتوبوسرانی قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز، باید برای شهروندانی که از سرویس حمل و نقل عمومی و بویژه افرادی که از مترو استفاده می کنند احترام و ارزش  خاصی قائل شد تا استفاده از  وسیله حمل و نقل عمومی از جمله مترو   و اتوبوس که بیشترین خدمات حمل ونقل شهری را عهده دار هستند از جاذبه بیشتری برخوردار شود، لذا ضروری به نظر می رسد تا شورای شهر تهران، شهرداری و دولت نسبت به اختصاص بودجه به پروژه های حمل و نقل عمومی حساسیت بیشتری نشان دهند.

در همین رابطه، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی تهران و حومه در گفتگو با تین نیوز، گفت: بر اساس تدبیر و ابلاغ شهردار تهران سازمان های تاکسیرانی، مترو و اتوبوسرانی تعامل و همکاری نزدیک تری نسبت به گذشته به منظور همپوشانی خدمات حمل و نقل خواهند داشت.

پیمان سنندجی با تاکید بر اینکه اتوبوسرانی،تاکسیرانی و مترو سه ضلع اصلی حمل و نقل شهری هستند افزود: سابق بر این سه سازمان مذکور به صورت جزیره ای و جداگانه عمل می کردند که با تصمیم شهردار تهران، در حال حاضر به طور یکپارچه در امر خدمات رسانی مشغول به فعالیت هستند. 

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم اخیر شهرداری تهران خدمات حمل ونقل شهری باید به گونه ای باشد که هر شهروند به فاصله 300 متری منزل خود از امکانات اتوبوس، تاکسی و مترو بتواند بهره مند شود.

این مقام مسئول در سازمان اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه همکاری بسیار نزدیکی میان سه سازمان یاد شده و بویژه مترو واتوبوسرانی وجود دارد، خاطر نشان ساخت: طبق برنامه مقرر شد تا در مواقع اضطرار و وقوع حوادث ناشی ازخرابی در خطوط مترو، اقدامات لازم به منظور جابجایی مسافران بوسیله اتوبوس در فاصله زمانی کوتاه انجام گیرد.

سنندجی ارائه کارت بلیت مشترک مترو و اتوبوسرانی را یکی دیگر ار محور های همکاری دو سازمان دانست و گفت: هماهنگی کامل میان سازمان اتوبوسرانی و مترو شهر تهران به وجود آمده و مردم عزیز اطمیان داشته باشند در مواقع نیاز دو سازمان از تمام امکانات خود برای تسهیل در امر جابجایی آنان استفاده خواهند کرد. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.