| کد خبر: 12685 |

تجهیز تاکسی‌های قزوین به دستگاه پرداخت الکترونیک

تین نیوز | مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: برای رفع مشکل تأمین پول خرد در تاکسی‌ها این سازمان در نظر دارد تاکسی‌های تحت نظارت خود را به دستگاه پرداخت الکترونیک مجهز کند.
 
مصطفی کاشی‌پزها اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که رانندگان تاکسی و شهروندان در استفاده از تاکسی با آن روبرو هستند، تأمین پول خورد برای پرداخت کرایه تاکسی است.
 
وی اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین برای رفع این مشکل جلساتی با حضور مدیران و معاونان سازمان برگزار کرد تا راهکارهای رفع این معضل را مورد بررسی قرار دهد.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: یکی از راهکارهای رفع مشکل تامین پول خورد در استفاده از تاکسی‌ها، تهیه و نصب دستگاه‌های پرداخت الکترونیک کرایه در تاکسی‌های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قزوین است.
 
کاشی‌پزها عنوان کرد: این پروژه در برخی از کلان شهرهای کشور از جمله مشهد و اصفهان انجام شده و با موفقیت‌هایی نیز روبرو بوده است.
 
وی تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین برای آشنایی هرچه بیشتر با نحوه عملکرد دستگاه‌های پرداخت الکترونیک و مشاهده نتایج حاصل از اجرای این طرح در کلان شهرها بازدیدهای لازم را در دستور کار قرار داده است.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: این بازدیدهای میدانی در دست‌یابی به نتیجه بهتر و آگاهی از مزایا و معایب دستگاه‌های پرداخت الکترونیک نقش مهمی ایفا می‌کند.
 
کاشی‌پزها بیان کرد: همچنین با چند شرکت پیمانکاری که در زمینه تهیه و نصب دستگاه‌های پرداخت الکترونیک باتجربه هستند، مذاکراتی صورت گرفته که در حال حاضر پیشنهاد این شرکت‌ها از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال بررسی است.
 
وی با اشاره به مزایای استفاده از دستگاه‌های پرداخت الکترونیک در تاکسی‌ها  ابراز کرد: برای تجهیز تاکسی به دستگاه پرداخت الکترونیک در وهله نخست باید خودروی مورد نظر به دستگاه GPS مجهز شود.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: پس از تجهیز خودروهای تاکسی به دستگاه جی‌پی‌اس و پرداخت الکترونیک، شهروندان می‌توانند با کارت‌هایی که توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اعلام می‌شود، نسبت به پرداخت کرایه تاکسی اقدام کنند.
 
کاشی‌پزها اظهار کرد: برای اینکه اجرای این پروژه بار مالی زیادی برای تاکسیرانان نداشته باشد، جذب سرمایه‌گذار در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی یادآور شد: مراحل مختلف اجرای این طرح در حال بررسی است و پس از دست‌یابی به نتایج مشخص اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان صورت می‌گیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.