| کد خبر: 170245 |

استقرار نرم‌افزار جامع HSE در بندرلنگه

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از استقرار نرم‌افزار جامع HSE در این بندر خبر داد.

تین نیوز

 مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از استقرار نرم‌افزار جامع HSE در این بندر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، قاسم عسکری نسب با اشاره به الزام و یکپارچه‌سازی سیستم مدیریت HSE در این بندر اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف کلان ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست سازمان بنادر در سال جاری، اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه اقدام به استقرار نرم‌افزار جامع HSE به‌عنوان یک ابزار مدیریتی در راستای حسن اجرای الزامات سیستم مدیریت HSE نموده است.

وی هدف از استقرار نرم‌افزار مذکور را یکپارچه‌سازی سیستم مدیریت HSE پیمانکاران تحت نظارت و بهبود مستمر فعالیت‌ها، جبران کمبود نیروی نظارتی با توجه به توسعه اراضی و تنوع روزافزون فعالیت‌ها، افزایش سرعت گزارش دهی به مبادی بالاسری، امکان ثبت سوابق جهت استفاده در آنالیز و برنامه‌ریزی مدیریتی و تسهیل پیگیری‌ها عنوان کرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از جمله مزایای استفاده از نرم‌افزار جامع HSE را لحاظ نمودن تمامی عناصر سیستم مدیریت HSE در یک بانک اطلاعاتی، ثبت سوابق در سطوح مختلف نظارتی و امکان دسترسی به اطلاعات در کوتاه ترین زمان دانست.

برگزاری دو مانور اطفاء حریق

همچنین مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از دو مانور اطفاء حریق بدون اطلاع قبلی در محوطه و اسکله های بندرلنگه باهدف ارتقاء توان و ضریب ایمنی و افزایش آمادگی نیروهای عملیاتی و آتش‌نشانی در این بندر خبر داد.

وی با اشاره به لزوم فراهم کردن محیطی ایمن برای فعالیت در این بندر اظهار داشت: بر اساس سناریو و بدون اطلاع قبلی، مانوری به منظور تمرین و همکاری نیروهای عملیاتی در مواجهه با حریق در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری برگزار و توان و آمادگی نیروهای عملیاتی این مجتمع بندری در این رابطه آزمون شد.

عسکری نسب با اعلام اینکه مانور مذکور براساس استانداردهای عملیات آتش‌نشانی بنادر طراحی‌شده بود، بر اهمیت نقش این مانورها در تقویت و کارآمدی نیروهای آتش‌نشان جهت آمادگی آن‌ها برای مواجهه با حوادث واقعی تاکید کرد و افزود: ارزیابی توان و دانش تخصصی تیم واکنش در شرایط اضطراری و حفظ آمادگی آتش‌نشانان در جهت مقابله با هر گونه حادثه احتمالی از دیگر اهداف این مانور است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.