| کد خبر: 164875 |

مهار آتش در نیزارهای اروندرود

معاون دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از حضور به موقع تیم واکنش سریع به همراه شش فروند قایق و یدک‌کش‌های اطفای حریق این اداره کل در عملیات مهار آتش‌سوزی نیزارهای اروندرود خبر داد.

تین نیوز

معاون دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر ،گفت: ساعت ۱۶ عصر جمعه (۳۱ فروردین) بلافاصله پس از دریافت پیامی مبنی بر وقوع حریق در نیزارهای اروندرود نیروهای امداد و نجات واحد دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، مهدی فراهانی افزود: نیروهای عملیات واحد دریایی بندر خرمشهر توسط پنج فروند یدک‌کش آتش‌خوار و یک فروند قایق تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه با همکاری نیروهای آتش‌نشانی شهرداری خرمشهر، آتش‌سوزی در نیزارهای نوار مرزی اروندرود را از طریق خاکی و آبی مهار کردند.

وی ادامه داد: در ساعت ۲۰ نیز مجدداًً با اعلام شعله‌ور شدن زبانه‌های آتش، بار دیگر نیروهای امدادی با استفاده از شناورهای آتشخوار وارد عمل شدند و ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به طور کامل مهار شد.

معاون دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر محل وقوع سانحه را از یادمان علامه تا کشتی‌سازی شهید موسوی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.

فراهانی یادآور شد: در جریان عملیات اطفای حریق فرماندار و فرمانده هنگ مرزی خرمشهر نیز حضور داشتند.

بنا بر اعلام فرماندار خرمشهر این آتش‌سوزی در نیزارهای خط ساحلی اروندرود غیرعمدی بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.