| کد خبر: 163098 |

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

آغاز به کار دفتر ستاد اجرایی طرح تسهیلات سفرهای دریایی بندر شهید حقانی

دفتر ستاد اجرایی طرح تسهیلات سفرهای دریایی استان هرمزگان در بندر شهید حقانی در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آغاز به کارکرد.

تین نیوز

دفتر ستاد اجرایی طرح تسهیلات سفرهای دریایی استان هرمزگان در بندر شهید حقانی در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آغاز به کارکرد.

به گزارش تین‌نیوز، امروز بیست و پنجم اسفندماه در سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان هرمزگان دفتر ستاد اجرایی طرح تسهیلات سفرهای دریایی بندر شهید حقانی در حالی آغاز به کار کرد که سامانه اتوماسیون کنترل مسافر نیز رونمایی شد.

به گفته عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ستاد تسهیلات سفرهای دریایی استان از شهریورماه سال جاری به‌منظور نظارت بر سفرهای دریایی آغاز به کار کرد.

به گفته وی سامانه اتوماسیون، کنترل مسافر، بلیت‌های بندر شهید حقانی به قشم، بندر هرمز را رصد می‌کند. همچنین نمودار صدور بلیت به تفکیک جنسیت، سن و نوع شناور طراحی‌شده است.

عفیفی پور اعلام کرد: مردم از هرکجای کشور می‌توانند بلیت اینترنتی سفرهای دریایی را آنلاین دریافت کنند.

گفتنی است بندر شهید حقانی به‌عنوان پایتخت سفرهای دریایی سالیانه بالغ‌بر ۲۰ میلیون تردد به بنادر هم‌جوار دارد.

لازم به ذکر است در این سفر محمد راستاد، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بندرها و دریانوردی اعضای هیئت عامل سازمان بندرها و دریانوردی، مهرداد تقی زاده، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.