| کد خبر: 161992 |

نماینده مردم هرمزگان:

◄ تبدیل سازمان بنادر به یک وزارتخانه را به جدیت دنبال می‌کنم

تین نیوز

نماینده مردم هرمزگان گفت:  نمایشگاه ارگان‌های دریایی باید به طور جدی‌تری پیگیری و برگزار شود تا از دیگر کشورهای جهان نیز در این نمایشگاه حضور یابند.

به گزارش تین‌نیوز،حسین هاشمی تختی صبح امروز در آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه ارگان‌های دریایی در هرمزگان که با حضور رئیس سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد گفت: کشور ما یک کشور غنی با موهبت‌های الهی فراوان است که فرصت همجوار با دریا از جمله آنهاست اما غفلت تاریخی ما از دریا موجب شده تا بهره‌مندی مناسبی از آن نداشته باشیم .

نماینده مردم هرمزگان در مجلس بر ضرورت داشتن نگاه راهبردی به دریا، تغییر رویکرد قوای مسلح کشور به دریا ،با تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: ضروری است تا در حوزه اقتصاد دریایی و بندری و... نیز نگاه خودمان را به تراز یک نگاه راهبردی تغییر دهیم.

هاشمی تختی گفت : ما در کمیسیون عمران مصمم به بازنگری در قوانین با رویکرد تقویت نقش ایران در حوزه اقتصاد دریا محور هستیم تا بتوانیم گشایش های هر چه بیشتری در این حوزه خلق کنیم .

عضو کمیسیون عمران ادامه داد: در حوزه بانکرینک عقب هستیم و رقبای منطقه‌ای ما سرمایه عظیمی از این ناحیه منتفع می‌شوند و ما در این حوزه به تحریک وسیع‌تری نیاز داریم .

نماینده هرمزگان در مجلس اظهار کرد: همچنان مصرانه ایده تبدیل سازمان بنادر به یک وزارتخانه را دنبال میکنم و معتقدم باید تراز اجرایی را در حوزه توجه به دریا ارتقا دهیم و تمام بنادر و حوزه های دریانوردی و شیلات و صنایع دریایی و ... را زیر مجموعه یک وزارتخانه قرار داده  تا با وحدت رویه در این عرصه هماهنگی مناسب را ایجاد و پیگیری کنیم .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.