| کد خبر: 160921 |

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود:

◄ افتتاح 19 پروژه دریایی در هرمزگان

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی 19 پروژه بندری و دریایی با اعتباری بالغ بر ٤٥٠٠ میلیارد ریال در بنادر تابعه استان هرمزگان افتتاح می‌شود.

تین نیوز

معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی گفت: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی 19 پروژه بندری و دریایی با اعتباری بالغ بر ٤٥٠٠ میلیارد ریال در بنادر تابعه استان هرمزگان  افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدرضا اله‌یار در گفتگو با این شبکه خبری افزود: از مجموع این طرح‌ها دو طرح احداث مخازن نگهداری فرآورده های نفتی در بندر خلیج فارس، یک طرح احداث پایانه لجستیک کالا و کانتینر و یک واحد آب شیرین کن جدید در بندر شهید رجایی از جمله پروژه‌های آماده افتتاح در بزرگترین بندر تجاری کشور است.

او ادامه داد: پنج فروند اسکله فلزی شناور، احداث ساختمان مامورسرای بندر هرمز، مرکز امداد و نجات دریایی بندر شهید حقانی، لایروبی بندر جاسک و تجهیز پایانه بین‌المللی خلیج فارس در بندر شهید باهنر از دیگر پروژه هایی است که در نهمین روز از دهه مبارک فجر سال ۹۶ در بنادر تابعه استان هرمزگان به بهره برداری می‌رسد.

 معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی اظهار کرد: همچنین ابلاغ رسمی قرارداد پنج ساله دو ترمینال اپراتور اصلی بندر شهید رجایی (تحویل ترمینال ۱ به شرکت بتا و ترمینال ۲ به شرکت سینا)، بازدید از کارگاه مونتاژ گنتری کرین ها و ترانستینرهای جدید ترمینال ۲، تکمیل فاز ٢ و افتتاح مرحله اول فاز ٣ طرح توسعه بندر شهید رجایی شامل ضلع شمالی و بخش برگشتی اسکله طرح توسعه کانتینری بندر (٤٠٠ متر اسکله با اعتبار ۵۶میلیون یورو)و بازدید از ساختمان و تجهیزات ایکس ری جدید بندر هم دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به دروازه طلایی اقتصاد ایران خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.