| کد خبر: 160575 |

◄ دیجیتالی شدن بندر دبی با ابرنرم‌افزار «اوراکل»

به عنوان بخشی از این پلتفرم جدید، فناوری‌های هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، اینترنت چیزها (IOT) و زنجیره بلوک نیز برای ارائه عملیات دقیق و ایجاد تدارکات هوشمند هماهنگ خواهند شد.

تین نیوز

DP Worldاپراتور بندری دبی برنامه‌ای را برای دیجیتالی‌کردن فعالیت‌های تجاری خود در سراسر جهان با استفاده از ابر نرم‌افزار اوراکل آغاز کرده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از worldmaritimenews، سلطان احمد بن سلیم، مدیر اجرایی DP World و آرون خهار معاون ارشد امور اقتصادی اوراکل  توافق کردند تا یک پلتفرم تکنولوژی یکپارچه را امضا کنند.

در یکی از بخش‌های این قرارداد، نرم‌افزار اوراکل باید برای استانداردسازی بخش‌های کلیدی فعالیت DP World شامل بخش مالی، اپراتوری و انسانی مورد استفاده قرار گیرد.

DP World گفت: به عنوان بخشی از این پلتفرم جدید، فناوری‌های هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، اینترنت چیزها (IOT) و زنجیره بلوک نیز برای ارائه عملیات دقیق و ایجاد تدارکات هوشمند هماهنگ خواهند شد.

سلیم گفت: تصمیم ما برای همکاری با اوراکل، چشم انداز ما برای اتصال جهانی از طریق تدارکات هوشمند، کاهش هزینه ها و ایجاد ارزش برای همه سهامداران ما است. راه حل‌های تکنولوژیکی نوین، راه پیش رو در قرن 21 است و ما باید خودمان را با یک پلت فرم موثر برای رشد در بخش‌های جدیدی که فنآوری می‌تواند کارایی ما را در انها به حداکثر برساند، تجهیز کنیم.

او گفت: ما بسیار مفتخر هستیم که DP World برای تحول و دیجیتالی‌شدن در مقیاس بزرگ راه‌حل‌های اوراکل را انتخاب کرده است. ما اطمینان داریم که استقرار این هسته دیجیتالی جدید، سطح دیگری از ارزش تجاری و تمایزات لازم را برای کمک به توسعه جهانی  و رشد اهداف این شرکت به ارمغان خواهد آورد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.