| کد خبر: 160006 |

۸۰۰میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌ برای نوسازی شناورهای فرسوده‌

تین نیوز

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی، از اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت برای نوسازی ناوگان فرسوده و شناورهای چوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، منصور آرامی با اشاره به سیاست‌های کلی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در سال ۹۶ تلاش کرده‌ایم، کارکرد سازمان برای اهداف کلان و عملیاتی، برنامه‌ها و پروژه‌ها ارتقاء پیدا کند.

او تاکید کرد: این یک امر ضروری است که به سمت پاسخ‌گویی سوق یابد و اشکالات و موانع تحقق این هدف رفع شود. امسال درباره این نکته برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

آرامی گفت: امسال در بحث شفاف‌سازی عملکرد خوبی داشته‌ایم و در شناسایی درآمدهای سازمان که مغفول مانده بود، فعالیت‌های مناسبی انجام شد، همچنین همکاری‌ تنگاتنگی نیز با دیوان محاسبات کشور داریم.

عضو هیئت‌عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به حمایت سازمان بنادر از نوسازی ناوگان دریایی و خارج‌سازی شناورهای فرسوده تاکید کرد: در قالب اعتبارات کمیته وجوه اداره شده، مبلغی در بانک‌ها از محل منابع داخلی سازمان سپرده‌گذاری شده است، تا بتوان به متقاضیان‌ تسهیلات ارزان قیمت ارائه داد.

آرامی افزود: طی هماهنگی این معاونت، رقم ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به کسانی که در حوزه حمل و نقل دریایی فعال هستند، داده می‌شود که این با اهداف توسعه لجستیک، گردشگری دریایی و مسافرت دریایی است.ناوگان فرسوده و شناورهای چوبی در قالب این طرح ساماندهی و بازسازی می‌شوند.

او تاکید کرد: نوسازی ناوگان، توسعه گردشگری دریایی، بخش لجستیک و بندری جزو اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی است.

آرامی تاکید کرد: در بخش گردشگری دریایی نیز این تسهیلات به تمام زمینه‌های آن تعلیق می‌گیرد که از نوسازی شناورها تا ماریناها را شامل می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.