| کد خبر: 159201 |

◄ چینی‌ها در امدادرسانی کوتاهی نکرده‌اند

تیم‌های امدادی ما هم به سرعت به محل حادثه رفته‌اند اما میعانات گازی تا امروز اجازه ورود به کشتی را نداد. قسمتی از آتش‌سوزی هم در همان روزهای نخست حادثه خاموش شد اما سرعت انتقال آتش بسیار قوی‌تر از سرعت عملکرد هر نوع امدادرسانی بود و آتش سریعا پخش می‌شد.

تین نیوز

یحیی ضیایی مهرجردی، دبیر انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته با اظهار تاسف از حادثه آتش‌سوزی کشتی سانچی و از میان رفتن دریانوردان هم‌وطن گفت: به نظر بنده دریانوردان عزیزمان از همان ساعات اول فوت کرده‌اند. دلیل این ادعا هم این است که مشتقات سبک نفتی به شدت و به سرعت قابل اشتعال هستند.

به گزارش تین‌نیوز، مهرجردی ادامه داد:  برخلاف برخی از اخبار، کشور چین از ساعات اول عملیات امدادرسانی را شروع کرده است و قدرت و گستره آتش آنقدر زیاد بوده که عملیات امدادرسانی را با مشکلات فراوان مواجه کرده بود.

دبیر انجمن کشتیرانی افزود: تیم‌های امدادی ما هم به سرعت به محل حادثه رفته‌اند اما میعانات گازی تا امروز اجازه ورود به کشتی را نداد.  قسمتی از آتش‌سوزی هم در همان روزهای نخست حادثه خاموش شد اما سرعت انتقال آتش بسیار قوی‌تر از سرعت عملکرد هر نوع امدادرسانی بود و آتش سریعا پخش می‌شد.

ضیایی مهرجردی درباره اینکه مسائل بیمه‌ای کشتی‌ای که در مالکیت شرکت ملی نفتکش ایران است چه می‌شود فعلاً اظهار نظر نکرد و صحبت‌های مربوط به کندی سرعت امدادرسانی را گمانه‌زنی صرف دانست. مهرجردی هر نوع اظهار نظری را نیز در گرو روشن شدن ابعاد ماجرا در روزهای آتی دانست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.