| کد خبر: 157492 |

عضو اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی؛

◄ پایین آمدن سطح توقع مشتریان، بزرگ‌ترین مشکل حمل‌ونقل ماست

عدم ارتباط شقوق مختلف لجستیک از ضعف‌های بزرگ ماست. چرا که باعث می‌شود به هیچ عنوان اطلاعات یکپارچه‌ای نداشته باشیم. بر این اساس می‌توان گفت وضعیت حمل‌ونقل ما خوب نیست.

تین نیوز

عضو اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مشتریان مجبور شده‌اند توقع خودشان را از حمل‌ونقل ما پایین بیاورند و این بزرگترین مشکل ماست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، روزبه مختاری با اشاره به روز ملی حمل‌ونقل تاکید کرد: امروز وقتی از حمل‌ونقل حرف می‌زنیم بلافاصله لجستیک به آن می‌چسبد و وقتی به اینجا می‌رسیم می‌بینیم که چقدر از دنیا عقب هستیم و با دنیا فاصله داریم. این فاصله به معنای آن است که حمل‌ونقل ما در تمام شقوق زمانبر است.

او افزود: عدم ارتباط شقوق مختلف لجستیک از ضعف‌های بزرگ ماست. چرا که باعث می‌شود به هیچ عنوان اطلاعات یکپارچه‌ای نداشته باشیم. بر این اساس می‌توان گفت وضعیت حمل‌ونقل ما خوب نیست.

مختاری گفت: اگر به سطح رضایتمندی مشتیریان نیز نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بر اساس آنچه گفته شد، مشتیران مجبور شده‌اند توقع خودشان را از حمل‌ونقل ما پایین بیاورند و این بزرگترین مشکل ماست.

عضو انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته درباره راهکار برون‌رفت از این وضعیت نیز تصریح کرد: تنها راه برون‌رفت از این وضعیت یکپارچه کردن تمام عوامل تاثیرگذار در حمل‌ونقل است. عوامل بیرونی زیادی در این امر دخیل هستند.

او افزود: این عوامل در تمام شقوق بر فرایند حمل‌ونقل تاثیرگذارند آن هم بدون اینکه زیرمجموعه حمل‌ونقل باشند. باید این را بپذیریم که برخی از دست‌اندرکاران حمل‌ونقل به تنهایی نمی‌توانند پیشنهادی ارائه کنند ک شرایط را تغییر دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.