|
کد خبر:
157253
|
بازدید های سایت :
۴۱۸۱۱
اخبار مرتبط
ارسال نظر
اخبار مهم
- ۹۰ درصد بیمه نامه های شناورهای ایرانی، فاقد ارزش و اعتبار است
- اختلاس در بندر امام خمینی و 6 سوال از وزیر راه و شهرسازی
- افشای نام فرد اختلاس کننده از بندر امام خمینی و همسرش/ کانادا مامن خلافکاران؟
- تلاش مالک کشتی دالی برای جبران خسارت
- تحلیلی بر حادثه برخورد کشتی با پل فرانسیس اسکات در آمریکا
- شناخت دریای خزر و سواحل آن/ چرا اتصال دریای خزر به دریای سیاه قابل انجام نیست؟
- مزیت اتصال دریای خزر به دریای سیاه؛ اتصال به دریای مدیترانه و ایجاد خط کشتیرانی
- هشدار به مالکان شناورهای مسافری، لندینگ کرافت و تفریحی
- بازگشت یکی از خدمه های هندی کشتی توقیف شده در ایران به کشورش
- ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
- یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
- فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
- سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
- پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
- نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
- رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
- غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
- ساخت ۳ فروند شناور رو-رو مسافری و اسکله راهیان نور در ۱۴۰۳
- هوشمندسازی عملیات بندری در بنادر شرق هرمزگان
- جهش تولید و رونق حمل ونقل دریایی ارتباط مستقیم دارند
- لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
- پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»
- وقتی اعداد سخن می گویند؛ چرا نام ایران در لیست بزرگترین بنادر جهان وجود ندارد؟!
- دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی
- عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان هوشمند سازی شد
- نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربری شناور نجات است
- توسعه فعالیت های تولیدی و صنعتی در پسکرانه بنادر عامل جهش تولید است
- افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن
- رشد ۴۶ درصد لایروبی در اسکله ها و آبراه های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
- سهم ناچیز ایران از بازار بانکرینگ خلیج فارس و دریای عمان!
- افزایش 27 درصدی ترانزیت خارجی در بخش کانتینری
- صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش
- کاخ سفید خواستار آزادی کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل از سوی ایران شد
- تخلیه و بارگیری ۱۵۸ میلیون تن کالا در بنادر کشور
- اسکله های بندرگز و ترکمن میزبان بیش از ۷۵ هزار مسافر و گردشگر نوروزی
- ترانزیت ۱۸۲ هزار خودرو به کشورهای آسیای میانه
- پهلوگیری نخستین کشتی حامل مالچ چوب در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)
- خروج ۹۶ درصدی کالاهای متروکه سنواتی از بنادر استان بوشهر
- غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
- پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»
- صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش
- لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
- وقتی اعداد سخن می گویند؛ چرا نام ایران در لیست بزرگترین بنادر جهان وجود ندارد؟!
- افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن
- فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
- پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
- سهم ناچیز ایران از بازار بانکرینگ خلیج فارس و دریای عمان!
- ساخت ۳ فروند شناور رو-رو مسافری و اسکله راهیان نور در ۱۴۰۳
- دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی
- سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
- یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
- افزایش 27 درصدی ترانزیت خارجی در بخش کانتینری
- عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان هوشمند سازی شد
- ترانزیت ۱۸۲ هزار خودرو به کشورهای آسیای میانه
- تخلیه و بارگیری بیش از ۴ میلیون ۷۰۰ هزار تن کالا در بندر امیرآباد
- هوشمندسازی عملیات بندری در بنادر شرق هرمزگان
- جهش تولید و رونق حمل ونقل دریایی ارتباط مستقیم دارند
- کاخ سفید خواستار آزادی کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل از سوی ایران شد
- اسکله های بندرگز و ترکمن میزبان بیش از ۷۵ هزار مسافر و گردشگر نوروزی
- ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
- تخلیه و بارگیری ۱۵۸ میلیون تن کالا در بنادر کشور
- نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
- رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
- رشد ۴۶ درصد لایروبی در اسکله ها و آبراه های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
- نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربری شناور نجات است
- پهلوگیری نخستین کشتی حامل مالچ چوب در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)
- خروج ۹۶ درصدی کالاهای متروکه سنواتی از بنادر استان بوشهر
- بازگشت یکی از خدمه های هندی کشتی توقیف شده در ایران به کشورش
- زیتون گیت و ترافیک 14 کیلومتری در مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار
- شوک بزرگ به رانندگان جدید/ حق بیمه رانندگان درون و برون شهری در 6 ماهه اول سال 1403 مشخص شد
- رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
- کوچ رانندگان و مالکان اتوبوس از بخش حمل و نقل جاده ای
- درخواست رانندگان کامیون برای اعمال سختی کار رانندگان جاده ای
- کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته
- افشای نام فرد اختلاس کننده از بندر امام خمینی و همسرش/ کانادا مامن خلافکاران؟
- نارضایتی رانندگان کامیون و تریلی از نخستین گرانی سال 1403
- تصاویر اتوبان اصفهان شیراز در نوروز 1403؛ مناظر بهاری زیباترین آزادراه ایران
- درآمد رانندگان کامیون و اتوبوس کمتر از درآمد اسنپ موتوری!
- مردم طعم سفرهای نوروزی را در آزادراه قزوین - رشت چشیدند
- فهرست نام و شماره جاده ها و آزادراه و بزرگراه های ایران
- احتمال احداث مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار قوت گرفت
- مقایسه کیفیت آزادراه زنجان با یک آزادراه تازه تاسیس در کشور آذربایجان/ تفاوت از زمین تا آسمان
- نحوه ثبت شکایت در سامانه ۱۴۱ برای رانندگان کامیون
- شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل
- کاش تمام لوکوموتیوها را واگذار کرده بودم!
- نادیده گرفتن حق و حقوق رانندگان کامیون با عدم افزایش کرایه حمل کالا
- 3 گام مهم شکایت رانندگان کامیون از کرایه غیر منصفانه و سوء استفاده های دیگر
- افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
- تعیین دستمزد ناچیز برای کارگران/ کارزار استیضاح وزیر کار از سوی کارگران راه اندازی شد
- یادمان زنده یاد محمدرضا شاهرخی مدیر کارخانه شرکت واگن پارس مپنا
- اتوبان اصفهان شیراز ؛ تردد رایگان 6 ماهه تا کی ادامه دارد؟
- شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند
- بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
- بیش از 5 هزار امضا برای برکناری مدیرعامل راه آهن/ روابط عمومی راه آهن امضاها را غیرواقعی دانست
- وصف شرایط فعلی حمل و نقل ریلی و شرکت راه آهن در قالب یک شعر
- وعده آغاز نهضت بازسازی لکوموتیو های متوقف طولانی مدت در سال 1403
- ورود قطار راه آهن به ایستگاه مدیران بخش خصوصی با 4 ساعت تاخیر!
- راه آهن نیازمند مدیران متخصص است نه سیاسی
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.