| کد خبر: 156950 |

◄ ظرفیت همایش صنایع دریایی کیش تکمیل شد

مجید ایزدخواه، مدیر اجرایی نوزدهمین همایش صنایع دریایی: ظرفیت نمایشگاه بین‎المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش تکمیل شده است.

تین نیوز

مجید ایزدخواه، مدیر اجرایی نوزدهمین همایش صنایع دریایی گفت: ظرفیت نمایشگاه بین‎المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش تکمیل شده است.

به گزارش تین‌نیوز، مجید ایزدخواه گفت: 300 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‎المللی صنایع دریایی و دریانوردی در کیش ثبت‌نام کرده‌اند.

مجید ایزدخواه  گفت: از کشورهایی نظیر هلند، آلمان، ایتالیا، فرانسه، فنلاند، دانمارک، اسپانیا، کره جنوبی، چین، عمان، امارات و ... در فضایی در حدود 20 هزار مترمربع خدمات، فناوری‌ها و توانمندی‌های خود را معرفی خواهند کرد.

او  گفت: علاوه بر شرکت‎ها و انجمن‎هایی که در این نمایشگاه غرفه دارند، 300 بازدیدکننده خارجی برای حضور در این نمایشگاه و بازدید از آخرین دستاوردها و فناوری‎های شرکت‎های صنابع دریایی ایران و شرکت‎های خارجی که در این نمایشگاه غرفه دارند، حضور خواهند یافت.

به گزارش مارین‌تایمز، مدیراجرایی این نمایشگاه یادآور شد: امسال انجمن لایروبی اروپا (CEDA)در نمایشگاه حضور  خواهد داشت.

او گفت: تاکنون وزرای محترم راه و شهرسازی و دفاع حضور قطعی خود را در این رویداد اعلام کرده‌اند. همچنین معاون اول رئیس‌جمهور، سخنگوی دولت، دبیر شورای عالی امنیت ملی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده سپاه پاسداران، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‎های دریایی به این مراسم دعوت شده‎اند.

ایزد‌خواه افزود: در این همایش یک میزگرد تخصصی با نام «راهکارها و روش‌های توسعه صنعت دریایی و دریانوردی در برنامه ششم توسعه کشور» با حضور مدیران ارشد ارگان‎ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دریایی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.