| کد خبر: 156471 |

◄ هلند استفاده از کشتی‌های «خودران» را بررسی می‌کند

انتظار می‌رود برنامه تحقیقاتی 2 ساله این کنسرسیوم متشکل از 20 عضو که از 30 نوامبر آغاز شده است، به کاهش هزینه‌های عملیاتی و بهبود ایمنی و پایداری کشتیرانی کمک کند و به یک نقشه راه برای استفاده از کشتی‌های خودردان منجر شود.

تین نیوز

یک کنسرسیوم هلندی پروژه مشترکی را برای بررسی امکانات فنی کشتی‌های خودران راه‌اندازی کرده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از worldmaritimenews، انتظار می‌رود برنامه تحقیقاتی 2 ساله این کنسرسیوم متشکل از 20 عضو که از 30 نوامبر آغاز شده است، به کاهش هزینه‌های عملیاتی و بهبود ایمنی و پایداری کشتیرانی کمک کند و به یک نقشه راه برای استفاده از کشتی‌های خودردان منجر شود.

این مطالعه با بررسی و تجزیه و تحلیل از اپلیکیشن‌های ممکن آغاز خواهد شد. در ادامه، نگاه خود را به الزامات ناوبری ایمن در محیط کشتیرانی معطوف خواهد کرد. چراکه کشتی‌های خودران باید تصمیمات درستی را در صورت خرابی یا ترافیک سنگین بگیرند. در نهایت نیز این پروژه امکان استفاده از تکنولوژی‌های موجود را برای کاهش یا ترمیم این نواقص از خشکی، بررسی خواهد کرد.

Sanne de Vleeschhouwer هماهنگ کننده این پروژه در بخش فناوری دریایی هلند در این باره گفت: این کار بینش کاملی از وضعیت فعلی و همچنین درک صحیحی از دانش، مهارت و فناوری مورد نیاز برای دستیابی به کشتی‌های خودران به ما خواهد داد. این کار به اعضای کنسرسیوم اجازه می‌دهد تا تحولات و راه‌حل‌های موجود را با دیدگاه‌های خاص خود پیاده‌سازی کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.