| کد خبر: 156352 |

رئیس جمهور عنوان کرد؛

◄ چابهار در دولت دوازدهم به راه‌آهن سراسری وصل می‌شود

رئیس جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی با اشاره به سرمایه‌گذاری دولت در بنادر کشور گفت: اتصال راه‌آهن چابهار به راه‌آهن سراسری در دولت دوازدهم به پایان خواهد رسید.

تین نیوز

رئیس جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی با اشاره به سرمایه‌گذاری دولت در بنادر کشور گفت: اتصال راه‌آهن چابهار به راه‌آهن سراسری در دولت دوازدهم به پایان خواهد رسید.

به گزارش تین‌نیوز، حسن روحانی دیشب درباره سیاست‌های دولت دوازدهم درباره بنادر کشور اظهار کرد: درحال حاضر دولت در حال سرمایه‌گذاری بالا در زمینه بندرگاه‌های کشور است.

او تاکید کرد: در این راستا بیش از یک میلیارد دلار در دولت یازدهم در بندر شهید بهشتی در چابهار سرمایه‌گذاری شده است و به‌زودی در هفته آینده افتتاح مهمی در بندر چابهار خواهیم داشت.

رئیس جمهور تاکید کرد: ظرفیت بندر چابهار به 8.5 میلیون تن در سال خواهد رسید که پس از اجرای فازهای بعدی به ۸۵ میلیون تن در سال خواهد رسید.

روحانی با اشاره به اهمیت راه‌آهن سراسری چابهار تصریح کرد: مساله اتصال راه‌آهن چابهار به راه‌آهن سراسری مطرح است که جزء طرح‌هایی است که در دولت دوازدهم به پایان خواهد رساند.

راه آهن چابهار - زاهدان

به گزارش تین‌نیوز، هفته آینده فاز 1 طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار با حضور رئیس جمهور و برخی از مقامات خارجی افتتاح می‌شود.این فاز با سرمایه‌گذاری 1 میلیارد دلاری و ظرفیت 8.5 میلیون تنی ایجاد شده است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.