| کد خبر: 156070 |

◄ کانادا LNG را به وسیله کانتینر به چین فرستاد

حمل‌ونقل LNG به عنوان یک محموله کانتینری به این معنی است که نیازی به سرمایه‌گذاری برای ترمینال‌های صادرات و واردات LNG وجود ندارد. به این ترتیب، LNG را می‌توان از طریق دریا و سرزمین حمل کرد

تین نیوز

کانادا نخستین محموله گاز طبیعی مایع (LNG) را توسط یک کشتی کانتینری به چین فرستاد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از worldmaritimenews، این کار به عنوان بخشی از یک پروژه و برای تعیین امکان ارسال درازمدت انجام شده است.

LNG توسط تاسیسات Tilbury FortisBC در دلتای عرضه و تدارکات و تجهیزات آن نیز توسط شرکت True North Energy و CIMC ENRIC Holdings Limited تهیه و محموله از ونکوور منتقل شد.

حمل‌ونقل LNG به عنوان یک محموله کانتینری به این معنی است که نیازی به سرمایه‌گذاری برای ترمینال‌های صادرات و واردات LNG وجود ندارد. به این ترتیب، LNG را می‌توان از طریق دریا و سرزمین حمل  کرد.

داگلاس استوت، معاون رییس توسعه و روابط خارجی FortisBC گفت: این آزمایش یک گام کوچک اما مهم برای صنعت صادرات LNG شرکت B.C است.

آن‌گونه که اعلام شده است، FortisBC در زمینه گسترش تدارکات Tilbury LNG و راه‌حل‌های ابتکاری برای انتقال گاز طبیعی سرمایه‌گذاری کرده است. علاوه بر این، True North در حال بررسی راه‌های خلاقانه برای حمل گاز طبیعی کانادا به آسیا است. با مجموع این راه‌حل‌ها، چین با دسترسی بیشتر به LNG، یک جایگزین پاک و ارزان برای زغال‌سنگ و دیزل خواهد داشت.

میشل مونگال وزیر انرژی، معادن و منابع نفتی گفت: دولت ما از دیدن این پروژه آزمایشی برای اولین حمل و نقل LNG به چین بسیار خرسند است.

بر اساس این گزارش در سال آینده، چین به بزرگترین وارد کننده گاز مایع در جهان تبدیل خواهد شد. دولت چین تلاش خود را در مبارزه با آلودگی هوا افزایش می‌دهد و در همین راستا واردات LNG در شش سال گذشته بیش از سه برابر شده است.

با توجه به ذخایر محدود خود، کشور به تولیدکنندگان با منابع فراوان، از جمله B.C.، تبدیل به تولید گاز طبیعی است، که سوختنی‌ترین سوخت در میان تمام سوخت های فسیلی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.