| کد خبر: 152604 |

مرسک‌لاین اعلام کرد؛

◄ اگر می‌خواهیم بمانیم باید دیجیتالی‌شدن را بپذیریم

راه‌حل‌های تکنولوژیک برای رفع نیازهای مشتری در حال رشد چشمگیری دارد که توسط تعداد زیادی از شرکت‌های فناوری جدید به بازار معرفی می‌شوند. مزیت استراتژیک این شرکت‌ها این است که فناوری و سرمایه را از خارج از شرکت به ارمغان می‌آورند.

تین نیوز

گسترش دیجیتالی شدن، اینترنت، محاسبات ابری و تجارت الکترونیک، انقلابی را در الگوهای تجارت آغاز کرده است که به عنوان موتور واقعی رشد آینده تجارت جهانی ظهور خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از worldmaritimenews، در همین راستا و در یک سخنرانی انجمن جهانی دانش  در سئول کره جنوبی تیم اسمیت رئیس مرسک لاین شمال آسیا گفت: با وجود پیشرفت‌های تکنولوژیک و ساخت کشتی‌های هرچه بزرگ‌تر  و پیچیده‌تر که برای افزایش کارایی در صنعت و کاهش هزینه‌ها استفاده می‌شود، اما همچنان راهکار عملی این صنعت از 40 سال پیش تاکنون  یعنی از زمان معرفی کانتینر در دهه 1970 تغییری نکرده است.

او تاکید کرد: دیجیتالی‌شدن در حال تغیر دورنمای صنعت کشتیرانی و لجستیک است. ذخیره‌کردن صدها میلیون دلار برای شرکت‌هایی مانند مرسک با داشتن 600 شناور در سراسر جهان و فرصت‌های بی‌شمار برای گسترش عملکرد تجاری از دیتاهای بزرگ به دست می‌آید.

با این حال، باز شدن میدان برای داشتن مشتریان گسترده‌تر از طریق دیجیتالی‌شدن، فرصتی را نیز برای نسل جدید رقبا و بازیگران سنتی در صنعت حمل و نقل ایجاد می کند.

اسمیت تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در این میدان تجاری باقی بمانیم باید دیجیتالی‌شدن را بپذیریم. بازار منتظر بازیگران سنتی نمی‌ماند تا تکنولوژی‌های مدرن را بپذیرند و خود را با آن منطبق کنند.

از این رو، اگر بازیگران سنتی دیجیتالی‌شدن  و ابداعات را برای بازار تولیدات جدید نپذیرند، امکان بسیار زیادی وجود دارد که از بازار آنها کاسته شود و آنها ناگزیر شوند بازار خود را با بازارهای جدیدی بیرون از صنعت کشتیرانی جایگزین کنند.

برای مثال، راه‌حل‌های تکنولوژیک برای رفع نیازهای مشتری در حال رشد چشمگیری دارد که توسط تعداد زیادی از شرکت‌های فناوری جدید به بازار معرفی می‌شوند. مزیت استراتژیک این شرکت‌ها این است که فناوری و سرمایه را از خارج از شرکت به ارمغان می‌آورند.

همان‌طور که اسمیت توضیح داده است، بازیگران سنتی باید بیاموزند چگونه به تکامل برسند، تا بتوانند از تهدیدات ناامیدکننده خارج شوند. برای دستیبابی به این امر نیز، سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی برای استخدام نیروی کار و تغییر ذهنیت صاحبان کسب و کار مورد نیاز است.

اسمیت تصریح کرد:«مرسک در حال جذب متخصصین حوزه IT است تا بتواند خود را با تغییرات ناشی از دیجیتالی‌شدن هماهنگ کند و در عین حال فرصت‌های تازه‌ای از قبل تکنولوژی مدرن برای خود ایجاد کند.»

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.