| کد خبر: 151309 |

واردات به بندر اوکلند آمریکا افزایش یافت

آمار جدید منتشر شده خبر از افزایش 12.6 درصدیِ حجم واردات کانتینری در بندر اوکلند و در ماه سپتامبر سال جاری میلادی می دهد.

تین نیوز

آمار جدید منتشر شده خبر از افزایش 12.6 درصدیِ حجم واردات کانتینری در بندر اوکلند و در ماه سپتامبر سال جاری میلادی می دهد.

به گزارش گروه بین الملل مانا، بندر اوکلند توانست برای اولین بار در تاریخ خود و در ماه سپتامبر سال جاری میلادی واردات کانتینرهای 20 فوتی را به 79 هزار و 135 برساند و افزایش 12.6 درصدی را تجربه کند.

بر اساس این گزارش، مدیر بندر اوکلند گفت: فصل جاری برای حمل و نقل کانتینری فصل اوج است و انتظار داریم حجم واردات نیز تا پایان سال جاری میلادی افزایش یابد. از اینکه شاهد افزایش سرعت رشد واردات در این بندر هستیم، خرسندیم.

بر همین اساس و طبق آمار منتشر شده از سوی بندر واردات کانتینر در ماه سپتامبر سال جاری میلادی با رشد همراه شد و در مقایسه با 77 هزار و 71 کانتینر در مدت مشابه سال 2006 میلادی افزایش یافت.

در ادامۀ این گزارش بندر اوکلند اعلام کرد: حجم واردات از آغاز سال جاری میلادی تا ماه سپتامبر رشد 4.1 درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشتۀ میلادی پشت سر گذاشت. در همین راستا، افزایش حجم واردات خبر از افزایش تمایل مشتریان آمریکایی به کالاهای خارجی می دهد.

بنادر آمریکا به طور معمول و در بازۀ زمانی ماه آگوست-اکتبر شاهد افزایش واردات کانتینری بود. در این بازۀ زمانی خرده فروشان بیشترین خرید و معاملات را در زمان تعطیلات ثبت می کنند. بیشتر وارداتی که به بندر اوکلند می رسند از چین و کارخانه های آسیای جنوب شرقی وارد می شوند.

این بندر همچنین اعلام کرده است، حجم کانتینری در مجموع و در ماه سپتامبر شامل واردات، صادرات و حتی کانتینرهای یخجالی 12.7 درصد افزایش یافت. اما رکودها نشان می دهد، تعداد شناورهایی که مقصد آنها بندر اوکلند بوده است 3.6 درصد در مدت زمان مذکور کاهش یافته است. این کاهش به موجب تمایل خطوط کشتیرانی به بهره مندی از شناورهای بزرگتر است که با کاهش تعداد آنها همراه شده است.

 

 

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.