| کد خبر: 150704 |

دبی، کانادا و آلمان تفاهم نامه بندری امضا کردند

گروه اداری دریانوردی دبی چندین تفاهم نامه با گروه دریایی آلمان و کانادا امضا کرد.

تین نیوز

گروه اداری دریانوردی دبی چندین تفاهم نامه با گروه دریایی آلمان و کانادا امضا کرد.

به گزارش گروه بین الملل مانا، گروه اداری دریانوردی دبی (DMCO) وابسته به ادارۀ شهر دریایی دبی (DMCA) با گروه دریایی Norddeutschland آلمان و گروه بین الملل دریایی ونکور کانادا چندین تفاهم نامه مبنی بر تقویت جایگاه خود برای جذب مالکان و اپراتورهای بندری امضا کردند.

بر اساس این گزارش، تفاهم نامه ها در حاشیه دستور جلسۀ دریایی دبی در سال جاری میلادی و با هدف حمایت از تلاش دبی و امارات متحدۀ عربی در جذب مالکان جهانی و منطقه ای، اپراتورهای بندری و سرمایه گذاری های دریایی به امضا طرفین رسید.

در همین راستا، مدیر همکاری منطقۀ آزاد بندر و گمرگ دبی گفت: با نگاهی روشن به آینده، همکاری های جدید در یک چارچوب تلفیقی و با بهره مندی از یک نقشه راه واضح تقویت خواهد شد تا فرصت های سرمایه گذاری در بخش های دریایی دبی، هامبورگ و ونکور اجرایی شوند.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه ها رهبران صنعت دریانوردی را قادر می سازد تا آینده کشتیرانی را در سطح جهان و با ورود تکنولوژی ها و فناوری های نوین تقویت کند.

در پایان این گزارش، مدیر اجرایی DMCO گفت: همکاری بین المللی نشان می دهد، گامی پیشرفته برای جذب سرمایه گذاری های جدید با توان بالقوه جهت افزایش GDP در بخش دریایی دبی رو به جلو برداشته شده است. در حال حاضر تولید ناخالص داخلی این کشور هفت درصد و برابر با ارزش هفت میلیارد و 320 میلیون دلار است.         


 

منبع: سايت خبری مانا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.