| کد خبر: 150465 |

معاون نیروی دریایی ارتش در رشت:

تسلط بر علم روز عامل اقتدار دریایی ما در مقابل دشمنان است

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: ما زمانی می‌توانیم اقتدار دریایی خود را به دشمن دیکته کنیم که به علم تولید تجهیزات روز دنیا مسلط باشیم.

تین نیوز

 معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: ما زمانی می‌توانیم اقتدار دریایی خود را به دشمن دیکته کنیم که به علم تولید تجهیزات روز دنیا مسلط باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر دریادار پیمان جعفری تهرانی صبح امروز در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی نداجا در رشت اظهار داشت: بسیار خرسندم که امروز در جمع جوانان غیرتمندی هستم که با چهره‌های شاد، با روحیه و با آمادگی کامل، آماده حضور در حوزه‌های مأموریتی نیروی دریایی راهبردی ارتش هستند. 

وی با اشاره به کلام فرماندهی معظم کل قوا  در جمع دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در نوشهر مبنی بر وجود سه شاخصه ایمان، دانش و شجاعت در بین کارکنان نیروهای مسلح، گفت: سربازان این مرز و بوم حافظ امانت الهی بر روی زمین هستند و لازمه این امانتداری داشتن ایمان است.

دریادار جعفری تهرانی با بیان اینکه نیروی دریایی یک نیروی تجهیزات محور است، افزود: اهمیت نیروی انسانی بر کسی پوشیده نیست اما در برخی نیروها برای اینکه نیروی انسانی کارایی بیشتری داشته باشد می‌بایست بر علم و دانش روز مسلط شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش تصریح کرد: ما زمانی می‌توانیم اقتدار دریایی خود را به دشمن دیکته کنیم که به علم تولید تجهیزات روز دنیا مسلط باشیم و دانش استفاده از تجهیزات جدید را داشته باشیم.

دریادار جعفری تهرانی گفت: ناوگروه‌های ما برای تأمین امنیت خطوط کشتیرانی هم اکنون در آبهای آزاد و بین المللی در حال دریانوردی هستند و این اقتدار به‌واسطه توانمندی بالای کارکنان نیروی دریایی در ساخت، نگهداری، تعمیر و بهره برداری از تجهیزات نیروی دریایی است. 

وی شهامت و شجاعت را یکی دیگر از اصول اولیه نظامیان دانست و افزود: اگر شهامت نداشته باشیم چگونه باید در مقابل دشمن بایستیم، چگونه او را پشیمان کنیم؛ بنابراین فقط با شهامت و ایثار و عشق به شهادت می‌توان به اهداف مقدس خود دست یافت چرا که سربازان امام زمان (عج) این‌گونه هستند. 

به گزارش تسنیم، تیم بازرسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش امیر دریادار پیمان جعفری تهرانی در قالب بازدید طرح امام رضا (ع) که طرحی است برای ارتقای سطح سلامت روحی، جسمی، بهداشت فردی و عمومی کارکنان نیروهای مسلح از مراکز و اماکن  مختلف  دینی ، فرهنگی و آموزشی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی بازدید کردند. 

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.