| کد خبر: 148330 |

بهره گیری از هوشمند سازی در جهت تسهیل کار دریانوردان

در نشست هوشمندسازی در دفتر منطقه ای ITF در آمریکای جنوبی و مرکزی به استفاده از فناوری و هوشمند سازی در جهت ارتقاء کیفیت کار در دریا و تسهیل آن برای دریانوردان تاکید شد.

تین نیوز
در نشست هوشمندسازی در دفتر منطقه ای ITF در آمریکای جنوبی و مرکزی به استفاده از فناوری و هوشمند سازی در جهت ارتقاء کیفیت کار در دریا و تسهیل آن برای دریانوردان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار مانا، نائب رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری دریانوردان تجاری ایران که به عنوان نماینده انجمن صنفی دریانوردان ایران در این اجلاس حضور داشت گفت: اجلاس ITF-MSC در تاریخ 21 سپتامبر2017( 30 شهریور)با حضور آدمیرال لیما فیلهو از فرماندهان ارشد نیروی دریایی برزیل ، نمایندگانی از اتحادیه های کشورهای مختلف از جمله هلند، دانمارک، مراکش، سریلانکا، امریکا، انگلیس، ایران، سوئد، هنگ کنگ، تایلند و ... در شهر ریو برزیل برگزار شد.

سامان رضایی افزود: در نشست مربوط به Automation ضمن اشاره به اشکالات و محدودیت های فنی و مالی Automation بر عواقب و بحران های اجتماعی و سیاسی حاصل از چنین طرحی تاکید شد.

رضایی تصریح کرد: کارشناسان حاضر در این نشست ضمن بیان ناپخته بودن طرح پیشنهادی نروژ و انگلستان که در اجلاس IMO-MSC که در Jun 2017 ارائه شده بود، طرح پیشنهادی ITF که با حمایت 57 عضو( کشور) IMO همراه بوده است را بهترین راهکار حال حاضر معرفی کردند و سازندگان و طراحان را به استفاده از فناوری و هوشمند سازی در راستای ارتقاء کیفیت کار در دریا و تسهیل آن برای دریانوردان و افزایش بازده فعالیت ها ملزم کردند.

شایان ذکر است در این اجلاس HUMAN ELEMENT، IP CODE، AUTOMATION، مقدمات STCW REV 2020 و... و اثرات این مباحث بر شرایط و کیفیت کار در دریا و دریانوردان مطرح و بررسی شد.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.