| کد خبر: 147723 |

درآمد شناورهای هندی سایز رکورد زد

به دنبال فعالیت قوی در ساحل شرقی آمریکای جنوبی و اقیانوس آرام درآمد فله بر هندی سایز به بالاترین سطح حداقل طی پنج ماه گذشته رسید.

تین نیوز
به دنبال فعالیت قوی در ساحل شرقی آمریکای جنوبی و اقیانوس آرام درآمد فله بر هندی سایز به بالاترین سطح حداقل طی پنج ماه گذشته رسید.
 
به گزارش گروه بین الملل مانا لویدزلیست نوشت: به دنبال فعالیت قوی در ساحل شرقی آمریکای جنوبی و اقیانوس آرام درآمد فله بر هندی سایز به بالاترین سطح حداقل طی پنج ماه گذشته رسید، به طوری که میانگین نرخ اجاره زمانی بر روی شاخص بالتیک هشت هزار و 131 دلار در روز دوشنبه بسته شد که حکایت از رشد هشت درصدی دارد.، از سوی دیگر، شاخص از 509 واحد یک هفته پیش آن به 551 واحد ارتقا یافت. 

مبادلات شاخص بالتیک در یک گزارش هفتگی گفت، این یک هفته نسبتا مثبتی برای فله بر هندی سایز تقریبا در تمامی مسیرها بوده است.

در ادامه این گزارش آمده است: نرخ کرایه حمل در مسیر خلیج آمریکا HS4 از طریق ساحل شمالی آمریکای جنوبی به Skaw-Passero از شش هزار و 864 دلار یک هفته پیش از آن به هفت هزار و 629 دلار افزایش یافت که حکایت از رشد قوی دارد.

بنا به گزارش کلارکسونز، در بازار قراردادهای نقدی نیز نرخ کرایه حمل فله بر هندی سایز به بندر سانتوس در جنوب برزیل و تحویل دوباره در ساحل غربی آمریکای جنوبی 16 هزار دلار در روز بسته شد، همچنین نرخ کرایه حمل برای تحویل به بندر مومباسا در کنیا نه هزار و 500 دلار در روز فیکس شد و در سومین معامله برای بارگیری در آفریقای شرقی و تحویل به بندر کاندلای هند، هشت هزار دلار تثبیت شد.

لازم به ذکر است: وزارت کشاورزی آمریکا در جدید ترین گزارش خود رقم پیش بینی شده برای تجارت غلات را افزایش داد، رشدی که به نفع فله برهای کوچکتر خواهد بود. پیش بینی کل تجارت غلات در 2017-2018 با رسیدن به 620 میلیون، تغییر 600 هزار تنی را به همراه دارد.

به گفته banchero caosta هشت فروند به ناوگان فله بر هندی سایز در ماه آگوست سال جاری میلادی افزوده شد، از سوی دیگر سه فروند به اوراق رفت.

این گزارش در پایان به نقل از VesselValueنوشت: در بازار دارایی، شناور ساخت سال 2008 به ارزش هشت میلیون دلار به فروش رسید.

 
 

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.