| کد خبر: 147546 |

ماموریت نیروی دریایی ارتش در دریای سرخ است

فرمانده نیروی دریایی ارتش به حضور ناوگروه‌های این نیرو در دریاهای آزاد اشاره کرد و گفت: اکنون ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای سرخ انجام ماموریت می‌کنند.

تین نیوز

فرمانده نیروی دریایی ارتش به حضور ناوگروه‌های این نیرو در دریاهای آزاد اشاره کرد و گفت: اکنون ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای سرخ انجام ماموریت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مانا از گیلان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری پیش از ظهر امروز در مراسم اعطای درجه دریادار دومی ناخدایکم شهیدی فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهارکرد: یکی از درس‌های بزرگ محرم و عاشورا بصیرت است و همه باید به‌دنبال فهمیدن و به‌کار بردن آن باشیم.

وی، بصیرت از نگاه مقام معظم رهبری را قطب‌نمای حرکت در فضای غبارآلود و پیچیده دنیای امروزعنوان کرد و افزود: هژمونی استکبار تسلط بر جهان اسلام است و جمهوری اسلامی ایران مرکز این مبارزه محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ایران اسلامی علم مبارزه با استکبار تحت عنوان اسلام و عاشورا را به دوش می‌کشد، تصریح کرد: ولایت فقیه چراغ راه ماست و انتظار می رود سربازان ولایت این امر را همیشه سرلوحه کار خود قرار دهند.

سیاری در ادامه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا گنج استکه در این دوران در مقابل استکبار شرق و غرب و ناتو ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس تنها مبارزه با ارتش صدام نبود، بیان کرد: دنیا با هدف شکست انقلاب اسلامی با ایران جنگید اما به لطف خداوند، همت بلند مردم و فرماندهی معظم کل قوا به پیروزی رسید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به موضع‌گیری دشمن در برجام اشاره کرد و یادآور شد: دشمن به‌دنبال تسلیم کردن ما است اما این آرزو را به‌گور می‌برد.

سیاری، ارتقای آمادگی دفاعی را وظیفه کارکنان نیروی دریایی ارتش دانست و خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ارزش‌ها و آموزه‌های دفاع مقدس در ارتقای آمادگی دفاعی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دانش، ایمان و شجاعت از مؤلفه‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش است، اظهار کرد: برای ارتقای توان دفاعی باید آمادگی لحظه‌ای وجود داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به آموزش کارکنان نیروی دریایی ارتش در 24 تخصص در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا اشاره کرد و افزود: 70 درصد از بدنه نیروی دریایی ارتش در مرکز مذکور آموزش می‌بینند.

سیاری با اشاره به ماموریت ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد، بیان کرد: در حال حاضر ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه هزار کیلومتر دورتر از بندرعباس در دریای سرخ انجام ماموریت می‌کنند.

آموزش کارکنان نیروی دریایی ارتش به‌روزرسانی می‌شود

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا نیز در این مراسم گفت: دانش، ایمان و روحیه سلحشوری از مؤلفه‌های کارکنان مرکز مذکور در راستای رزم و دریاها محسوب می‌شود.

ناخدا دوم احمدرضا شهیدی با تأکید برارتقای دانش، ایمان و شجاعت کارکنان نیروی دریایی ارتش تأکید کرد و متذکر شد: آموزش کارکنان نیروی دریایی ارتش در راستای ارتقای مؤلفه‌های مذکور به‌روزرسانی می‌شود.

 

 

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.