| کد خبر: 147077 |

برگزاری جشنواره ملی مکران گنج بی کران در آذر ماه

اولین دوره جشنواره ملی "مکران گنج بی کران" به میزبانی دانشگاه قم و با حمایت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، وسایر ارگانها مربوطه آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

تین نیوز

اولین دوره جشنواره ملی "مکران گنج بی کران" به میزبانی دانشگاه قم و با حمایت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، وسایر ارگانها مربوطه آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش مانا اولین دوره جشنواره ملی "مکران گنج بی کران" به میزبانی دانشگاه قم و با حمایت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی عمران به عنوان حامیان و برگزارکنندگان در آذر ماه 1396 برگزار خواهدشد.

بنا بر این گزارش این دوره از جشنواره با رویکرد محرومیت زدایی سواحل جنوبی کشور به ویژه سواحل مکران، آشنایی و جلب توجه جامعه دانشگاهی با این محدوده جغرافیایی کار خود را شروع کرده است. اولویت و هدف اصلی برگزارکنندگان این دوره از جشنواره جذب و اطلاع رسانی حداکثری در این حوزه بوده است.

در آیین نامه این دوره از جشنواره تلاش شده که فضای جشنواره به گونه ای فراهم شود که در کنار سادگی، به ایجاد فضایی خلاق و فنی روی آورده و شرکت کنندگان را به تلاش برای خلق شرایط جدید سوق دهد.

در این راستا مسابقاتی با عنوان مسابقه ملی طراحی مسکن بومی برای مکران و مسابقه ملی ایده بازاردریایی سواحل مکران در آذرماه سال جاری برگزار می شود.

بنابراین شرکت کنندگان این جشنواره در دوبخش طراحی و ایده بازار با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. در این دوره از مسابقه به منظور تقدیر و تجلیل از برگزیدگان جوایز مادی و معنوی همچون اهداء12 میلیون تومان جایزه نقدی و همچنین تسهیلات کسر خدمت سربازی برای تیم های برگزیدهدر نظر گرفته شده است.

 امید است با برگزاری چنین حرکت هایی گامی مثبت برای محرومیت زدایی از مناطق مختلف کشوربرداشته و زمینه رشد و بالندگی دانشجویان کشورفراهم شود.

شایان ذکر است آخرین مهلت ثبت نام 20مهر ماه آخرین مهلت ارسال آثار 15آبان  و 20آذرماه مراسم اختتامیه و اعلام نتایج است شرکت کنندگان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس Qom.ac.ir/makranمراجعه کنند

 

 

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.