| کد خبر: 146957 |

راه‎اندازی سامانه خرید و فروش الکترونیکی بانکر

شرکت Brightoil Petroleum هنگ‎کنگ اقدام به راه‎اندازی سامانه تجارت آنلاین بانکر کرد.

تین نیوز

شرکت Brightoil Petroleum هنگ‎کنگ در اقدامی دیگر برای توسعه تجارت الکترونیک انرژی اقدام به راه‎اندازی سامانه تجارت آنلاین بانکر که با ابزار Forward Fixed Price (FFP) تجمیع شده است، کرد.

به گزارش گروه بین الملل مارین تایمز، این سامانه جدید که Birghtoil Bunker Online نام دارد در فاز نخست به عنوان یک پایگاه اینترنتی خبری در ژانویه 2016 میلادی راه اندازی شد. این سامانه در فاز دوم و در ماه اکتبر 2016 ابزار مدیریت ریسک خود را به همراه بروز رسانی های FFP در دسترس قرار داد.

استفن کی جان، مدیرعامل Brightoil Bunker Online ، اعلام کرد: "در فاز سوم به کاربران این امکان داده شده است که تغییرات FFP را در 9 ماه گذشته دنبال کنند. کاربران همچنین می توانند بانکر مورد نیاز خود را از بنادر سراسر جهان به شکل آنلاین خرید کنند. توسعه این سامانه دعوتی است از مالکان و تامین کنندگان کشتی برای مزایده و ارسال درخواست های سوختی."

وی ادامه داد: "این سامانه در دسترس همه است. خریداران می توانند مقدار سوخت و بندر مورد نظر خود را تعیین کنند، و تامین کنندگان سوخت می توانند به آن نیازها پاسخ داده و پیشنهاد خود را ارائه کند. این فرآیند تا زمان تحویل واقعی سوخت از طریق سامانه به صورت آنلاین قابل پیگیری است."

جان کی ابراز امیدواری کرد که این سامانه آنلاین بتواند تجارت سوخت جهانی را متحول کند و شفافیت بیشتری و سرعت بالاتری برای فرآیندهای مربوط به آن به همراه بیاورد.

وی خاطرنشان کرد که استفاده گسترده از این سامانه آنلاین برای خرید و فروش محموله های فیزیکی به زمان نیاز دارد.

کلوین لو، مدیر تجارت الکترونیک در شرکت Brightoil Petroleum ، اعلام کرد که در شرایط سنتی بررسی درخواست بانکر کشتی ها تا 3 روز طول می کشد اما با استفاده از سامانه های الکترونیک این زمان بسیار کمتر شده و به لحظه نزدیک می شود.

منبع: سايت خبری مارین تایمز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.