| کد خبر: 146183 |

درآمدفله برهای سوپراماکس به بالاترین سطح رسید

میانگین درآمد فله برسوپراماکس در شاخص بالتیک شیب تند صعودی به خود گرفت و به بالاترین سطح در 135 روز گذشته رسید.

تین نیوز

میانگین درآمد فله برسوپراماکس در شاخص بالتیک شیب تند صعودی به خود گرفت و به بالاترین سطح در 135 روز گذشته رسید.

به گزارش گروه بین الملل مانا به دنبال فعالیت چارترینگ بیشتر دراقیانوس آرام، حتی زمانی که جابجایی محمولات غلات و کک نفت در خلیج آمریکا به حالت تعلیق باقی ماند، میانگین درآمد فله بر سوپراماکس در شاخص بالتیک شیب صعودی به خود گرفت و به بالاترین سطح در 135 روز گذشته رسید.

به گفته"Banchero Costa " شرکت کارگزاری پیشگام در ژنو ایتالیا، حتی زمانی که چندین شناور برای بارگیری سنگ معدن نیکل از فیلیپین به چین رزرو شدند، شاهد نرخ های کرایه حمل قوی تر در سفرهای کوتاه در آسیای جنوب شرقی بودیم.

یک شرکت کارگزاری در گزارش هفتگی خود گفت: علیرغم حرکت خیلی کند بازار در منطقه آتلانتیک شمالی، فعالیت چشمگیر چارترینگ در منطقه اقیانوس آرام، سبب پیشبرد روال بازار و افزایش مجموع ارقام در هفته جاری شد.

لازم به ذکر است، میانگین نرخ اجاره زمانی بر روی شاخص بالتیک با رسیدن به نه هزار و 771 دلار در روز سه شنبه رشد 1.7 درصدی را تجربه کرد، رقمی که بالاترین سطح از ماه آوریل سال جاری میلادی تاکنون را به نمایش می گذارد. افزون بر این، شاخص بالتیک فله برهای سوپراماکس نیز با رسیدن به 869 واحد ، رشد 12 واحدی را به همراه داشت.

در ادامه این گزارش آمده است: علیرغم اینکه شرایط بندر در هوستون آمریکا سریع تر از حد انتظار به سمت بهبود پیش می رود، اما مجموع بارگیری و تولید زغال کک در چندین پالایشگاه این کشور به حالت تعلیق باقی مانده است.

تولید زغال کک در پالایشگاه های هوستون مانند Deer Park Baytown و Texasهمچنان از تعطیلی رنج می برند، در حالی که پالایشگاه Galveston با کاهش چشم گیری فعالیت خود را از سر گرفته است.

علاوه بر این پالایشگاه ها در منطقه بندری Arthur که به شدت متاثر از طوفان سهمگین هاروی هستند، نیز هنوز عملیات خود را از سر نگرفته اند.
 
 علاوه بر این؛ یک تاجر مستقر در سنگاپور گفت: به دنبال طوفان سهمگین هاروی، وضعیت اضطراری در ترمینال اصلی فله خشک شرکت Kinder Morgan - بزرگترین شرکت زیرساختاری در آمریکا شمالی و مالک وفعال در زمینه خطوط لوله گاز طبیعی، نفت و پتروشیمی- به قوت خود باقی است، افزون بر این، حمل چندین محموله نیز از سوی این شرکت به تعلیق درآمده است.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.