| کد خبر: 143760 |

باریک شدن حلقه ضرر مالی در کشتیرانی فله خشک نروژ

شرکت کشتیرانی بین المللی فله خشک مستقر در اسلو نروژ با نام "Golden Ocean" فعال در بخش شناورهای کیپ سایز، پاناماکس و سوپراماکس، شاهد کاهش ضرر خالص مالی در سه ماه دوم سال جاری میلادی بود.

تین نیوز

شرکت کشتیرانی بین المللی فله خشک مستقر در اسلو نروژ با نام "Golden Ocean" فعال در بخش شناورهای کیپ سایز، پاناماکس و سوپراماکس، شاهد کاهش ضرر خالص مالی در سه ماه دوم سال جاری میلادی بود.

 
به گزارش گروه بین الملل مانا به دنبال بهبود نرخ کرایه حمل در بخش حمل فله خشک، Golden Ocean - شرکت کشتیرانی بین المللی فله خشک مستقر در اسلو نروژ فعال در بخش شناورهای کیپ سایز، پاناماکس و سوپراماکس، ضرر مالی خالص خود را از 39 میلیون و 200 هزار دلار در سه ماه دوم سال 2016 به 12 میلیون دلار در سه ماه دوم سال جاری میلادی کاهش داد.

"Birgitte Vartdal" مدیر اجرائی کشتیرانی Golden Ocean با اشاره به اینکه تمامی شناورهایی را که پیش از این خریداری کرده بودیم، در سال جاری میلادی تحویل گرفتیم، گفت: با توجه به بهبود نرخ کرایه حمل و ارزش دارایی، شاهد اکتساب به موقع و بهنگام شناورها بودیم.


"Vartdal" در ادامه افزود: ناوگان بزرگ و جوان Golden Ocean با بهره مندی از شناورهای مدرن و  بیشترین میزان تجارت و معامله در بازار نقدی، اهرم قوی بر دست دارد تا بتواند در بازار فله خشک بهبود بیشتری را به نمایش گذارد و شرکت را در موقعیتی قرار دهد که ارزش چشم گیری برای سهام داران به ارمغان آورد. 


وی همچنین خاطر نشان ساخت: محیط قوی تر نرخ کرایه حمل در نیمه نخست سال جاری میلادی، سبب ایجاد یک حس خوش بینی نسبت به بهبود مستمر شده است.


لازم به ذکر است: Golden Ocean قادر به پرداخت نقدی برخی از بدهی های معوقه خود نیز است.
در ادامه این گزارش آمده است، با توجه به 6.9 درصد تولید ناخالص داخلی GDP چین در سه ماه دوم سال جاری میلادی، اقتصاد جهانی بر روی یک روند مثبت در حال حرکت است، از سوی دیگر، علیرغم وجود نگرانی هایی پیرامون سقوط اعتبار در دومین اقتصاد بزرگ جهان، اطلاعات اولیه  صرف هزینه ها در بخش زیرساختاری و ساخت مسکن همه مثبت بودند، این مسئله منجر به حمایت از واردات فله خشک ( مصالح ساختمانی) شده است.

گروه John Fredriksen - که یکی از بزرگترین ناوگان نفتکش جهان را کنترل می کند و 40.3 درصد از مالکیت شرکت کشتیرانی فله خشک Golden Ocean را به طور غیر مستقیم بر عهده دارد- شش فروند شناور در حال ساخت با تعهد عقدی به ارزش 173 میلیون و 900 هزار دلار را در اختیار دارد، و قرار است در سال آینده تحویل گیرد.
 
گروه مذکورشناور  کیب سایز Golden Opus خود را به ارزش 28 میلیون و 900 هزار دلار فروخت. 
این گزارش در پایان نوشت: Arctic Securities- بانک سرمایه گذاری مستقل نروژ اعلام کرد، شرکت Golden Ocean با کسب درآمدهای مورد انتظار و تکمیل اکتساب شناورهای خود، برای اینکه شرایط بهتر و سودآورتری را تجربه کند، آمادگی لازم را دارد. 

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.