| کد خبر: 143583 |

تاثیر بهبود بازار فله خشک به دانمارک نیز رسید

به دنبال بهبود در بازار فله خشک، شرکت کشتیرانی J. Lauritzen دانمارک با ناوگان مدرن و متنوع از فله برهای و حمل کنندگان گاز، ضرر مالی خود را کاهش داد.

تین نیوز

به دنبال بهبود در بازار فله خشک، شرکت کشتیرانی J. Lauritzen دانمارک با ناوگان مدرن و متنوع از فله برهای و حمل کنندگان گاز، ضرر مالی خود را کاهش داد.

 
به گزارش گروه بین الملل مانا به دنبال بهبود در بازار فله خشک، شرکت کشتیرانی J. Lauritzen دانمارک با ناوگان مدرن و متنوع از فله برها و حمل کنندگان گاز، ضرر مالی 22 میلیون و 400 هزار دلار در نیمه دوم سال 2016 را به هشت میلیون و 400 هزار دلار در مدت مشابه سال جاری میلادی کاهش داد.
 
Lauritzen Kosan -بخش حمل کننده گاز شرکت J. Lauritzen، نیز با ناوگانی متشکل از 31 فروند شناور، شاهد افت درآمد پیش از بهره، مالیات ، استعلاک EBITDA از پنج میلیون و 400 هزار دلار در سه ماه دوم سال سال گذشته به سه میلیون دلار در مدت مشابه سال جاری میلادی بود.

Zacho با اشاره به کاهش درآمد در بخش حمله کننده های گاز گفت، بزرگترین حمل کننده های گاز ناوگان به طور منفی تحت تاثیر جریان ورود شناورهای جدید قرار دارند.
 
"Mads Zacho" مدیر اجرائی شرکت کشتیرانی J. Lauritzen در این باره گفت: کاهش ضرر مالی نیمه نخست سال جاری میلادی در نتیجه بهبود چشم گیر نرخ کرایه حمل در بخش فله خشک در مقایسه با سال 2016- که یکی از بدترین سالها را در تاریخ فله خشک از خود نشان داد- است.
 
در ادامه این گزارش آمده است: درآمد شرکت مذکور نیز از 68 میلیون و 100 هزار دلار در سال گذشته به 147 میلیون و 700 هزار دلار در سال جاری میلادی افزایش یافت.
 
"Zacho "همچنین  با اشاره به اینکه به پشتوانه تقاضای بالا برای کالاهای کشتی مانند غلات و زغال سنگ، بازار کارگوی خشک نیز در مسیر بهبود قرار گرفته است، گفت: علیرغم رشد نسبی، J. Lauritzen با ناوگانی متشکل از 55 فروند فله بر که عمدتا سوپراماکس و هندی سایز هستند، هوشیاری و محتاط بودن خود نسبت به بازار را حفظ خواهد کرد، چرا که بازسازی بازارهای کارگوی خشک نیاز به زمان دارد.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.