| کد خبر: 142974 |

درآمد GasLog افزایش یافت

شرکت کشتیرانی GasLog موناکو 3 ماهه دوم سال 2017 را با سودآوری 2 برابری در مقایسه با 3 ماهه مشابه سال پیش به پایان رساند.

تین نیوز

شرکت کشتیرانی GasLog موناکو 3 ماهه دوم سال 2017 را با سودآوری 2 برابری در مقایسه با 3 ماهه مشابه سال پیش به پایان رساند و 6.9 میلیون دلار سود  را ثبت کرد.

 به گزارش گروه بین الملل  مارین تایمز، درآمدهای این شرکت نیز در این مدت به 129.9 میلیون دلار افزایش یافت. این در حالی است که درآمد GasLog در مدت مشابه سال پیش 114.5 میلیون دلار بود.

پاول ووگان، مدیرعامل GasLog، اظهار کرد: "عملکرد مالی بهتری را در این سه ماهه ثبت کردیم که دلیل آن افزایش زمان اجاره کشتی‎ها و بهبود درآمد ناوگان در بازارهای مقطعی بوده است."

این شرکت کشتیرانی طی 3 ماهه دوم سال 2 فروند از کشتی‎های خود به نام‎های GasLog Greece و GasLog Geneva را به شرکت همکارش یعنی GasLog Partners واگذار کرد.

ووگان افزود: "این دو معامله توانایی ما را در تامین نقدینگی از طریق همکاری با شرکت های دیگر نشان می دهد. ما از این نقدینگی برای بازپرداخت بدهی های خود و یا توسعه تجارتمان استفاده می کنیم."

وی ادامه داد: "ما استراتژی خود جهت تامین FSRU ادامه می دهیم همانگونه که این کار را در چند پروژه خود آغاز کرده ایم. ووگان اظهار امیدواری کرد که مهندسی و طراحی تاسیساتAlexandroupolis FSRU در 3 ماهه سوم امسال به پایان برسد.

مدیرعامل GasLog عنوان کرد: "در کوتاه مدت نرخ اجاره کشتی در بازارهای مقطعی همچنان پائین می ماند. با این وجود شاهد بازگشت به الگوی بازارهای فصلی و نیز بازگشت به اقتصاد به مقیاس در سفرهای رفت و برگشت هستیم. این دو عامل موجب تقویت بازارهای کشتیرانی می شوند."

ناوگان کشتیرانی GasLog متشکل از 27 فروند کشتی ویژه حمل LNG است که از این میان 22 فروند هم اکنون فعال هستند و 5 فروند در دست ساختند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.