| کد خبر: 141269 |

واردات آمریکای لاتین تقاضا برای نفتکش‎ها را بالا برد

تقاضا برای کشتی‎های نفتکش MR در غرب در پی صادرات بالای محصولات پالایشی به مکزیک و آمریکای جنوبی افزایش یافت.

تین نیوز

تقاضا برای کشتی‎های نفتکش MR در غرب در پی صادرات بالای محصولات پالایشی به مکزیک و آمریکای جنوبی افزایش یافت.

 به گزارش گروه بین الملل  مارین تایمز، پالایشگران بزرگ نفت خام اظهار کرده اند که صادرات محصولات نفتی در ادامه سال جاری میلادی به این مناطق همچنان در سطح  بالا باقی می‎ماند. با این وجود مالکان کشتی با رکود فصلی نیز روبرو خواهند بود و بنابراین درآمدهای آنها چندان افزایشی نخواهد داشت.

پالایشگاه Valero Energy گزارش داده است که صادرات گازوئیل و بنزین از پالایشگاه های آمریکا و انگلیس در نیمه نخست سال 2017 میلادی نزدیک به 14 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد کرده است. جو گوردر، مدیراجرایی این شرکت هم گفته است که رشد صادرات این محصولات کمک می‎کند که سطح بالای ذخایر چنین محصولاتی کاهش یابد.

گری سیمونز، معاون پالایشگاه Valero اعلام کرد: "در 3 ماهه دوم امسال حد نصاب جدیدی در صادرات محصولات خود به جا گذاشتیم. به نظر نمی رسد سطح صادرات به زودی پائین بیاید."

سیمونز اضافه کرد: "علاوه بر محموله‎های گازوئیلی که به اروپا ارسال می‎کنیم، شاهد افزایش حجم صادرات به مکزیک و آمریکای جنوبی هستیم. این موجب کاهش سطح ذخیره گازوئیل شده است."

وی خبر داد که پالایشگاه Valero در حال توافق برای تامین محصولات مورد نیاز مکزیک با این کشور است.

از سوی دیگر، مدیراجرایی شرکت Marathon Petroleum نیز اعلام کرد که بازارهای صادراتی در ادامه سال همچنان پر قدرت باقی می مانند که دلیل آن افزایش عطش بازار مکزیک است. صادرات محصولات پالایشی Marathon در 3ماهه دوم سال در مقایسه با 3ماهه ابتدایی نزدیک به 38 درصد رشد کرد.

یک مدیر اجاره کننده کشتی در یک شرکت مالک کشتی‎های MR در آمریکا نیز اظهار کرد که امسال تقاضا برای ارسال محموله‎های نفتی به برزیل و آرژانتین بسیار بالا بوده است.

 

منبع: سايت خبری مارین تایمز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.