| کد خبر: 140981 |

ناوگان کشتی‎های نفتکش یونان بزرگ‏‎تر شد

شرکت کشتیرانی TEN یونان یک فروند کشتی نفتکش جدید تحویل گرفت.

تین نیوز

شرکت کشتیرانی Tsakos Energy Navigation (TEN) یونان هشتمین کشتی نفتکش از مجموعه سفارش 9 فروندی خود را تحویل گرفت تا در قراردادی بلندمدت آن را در اختیار یک شرکت اروپایی که نامش هنوز فاش نشده است قرار دهد.

به گزارش گروه بین الملل مارین تایمز، این کشتی که Stavanger TS نام دارد ظرفیتی معادل 112 هزار و 700 DWT دارد و از نوع افرامکس است. کشتی مورد نظر یکی از 4 کشتی سفارش داده شده TEN در این مجموعه است که استاندارد Ice-Class را داراست.

کشتی افرامکس مورد نظر در کشتی سازی Daewoo-Mangalia در کشور رومانی ساخته شده است. کشتی Stavanger TS ظرفیت حمل 123 هزار و 933 مترمکعب نفت را دارد. طول این کشتی 249 متر و عرض آن 44 متر است.

انتظار می رود که آخرین کشتی از مجموع این سفارش ها نیز که Bergen TS نام دارد در 3 ماهه سوم سال 2017 تحویل داده شود و بلافاصله تحت قرارداد بلندمدت خود به کار گرفته شود.

با تحویل کشتی Bergen TS برنامه کنونی توسعه TEN به پایان می رسد. در نتیجه اجرای این برنامه هم اکنون 75 درصد از ناوگان کشتی های TEN اجاره رفته اند و حداقل درآمد این شرکت از این قراردادها به 1.5 میلیارد دلار می رسد. میانگین اجاره کشتی های TEN نزدیک به 2.6 سال است.

ناوگان شرکت کشتیرانی TEN شامل 65 کشتی مختلف با بدنه دو جداره است. مجموعه ای از کشتی های حمل نفت خام، محصولات نفتی و کشتی های LNGبر ناوگان این شرکت را تشکیل داده اند که مجموع ظرفیت آنها به 7.2 میلیون DWT می رسد. در این ناوگان 45 فروند کشتی به حمل نفت خام، 15 فروند به حمل محصولات نفتی، 3فروند به فعالیت شاتل، و 2 فروند نیز به حمل گاز اشتغال دارند.

 

منبع: سايت خبری مارین تایمز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.