| کد خبر: 140350 |

نروژ به دنبال همکاری گازی با کشتیرانی هند

کشتی های قدیمی شرکت BW LPG به شرکتی جدید فروخته می‎شوند.

تین نیوز

شرکت کشتیرانی BW LPG نروژ 2 فروند از کشتی‎های غول‎پیکر حمل گاز (VLGC) خود را به یک شرکت مشترک با شرکت کشتیرانی هندوستان می‎فروشد.

 به گزارش گروه بین الملل  مارین تایمز، شرکت BW LPG که بزرگترین مالک کشتی هایVLGC در جهان است، اعلام کرده است که قصد دارد یک شرکت مشترک با شرکت Global United Shipping India راه اندازی نماید. این شرکت جدید BW Global United LPG India نام دارد و مالک و اپراتور کشتی برای فعالیت در آبهای هند خواهد بود.

دو کشتی مورد نظر BW Boss ساخت سال 2001 میلادی با ظرفیت 84 هزار DWT، و کشتیBW Energy ساخت سال 2002 میلادی با ظرفیت 82 هزار و 200 DWT هستند.

ارزش دلاری این معامله مشخص نشده است. هیچ یک از 2 شرکت تا کنون در این مورد اظهار نظر نکرده اند.

شرکت BW LPG یکبار دیگر و در ابتدای سال جاری میلادی کشتی BW Boss را برای فروش گذاشته بود اما کاهش نرخ اجاره این کشتی‎ها موجب شد تا فرآیند ارزش گذاری بر روی این کشتی مشکل شود. کشتیرانی نروژی در ماه فوریه 2017 برای این کشتی رقمی برابر با 40 میلیون دلار را مد نظر داشت. موسسه VesselsValue نیز ارزش این کشتی را در حدود 36 میلیون دلار تخمین می زند.

شرکت کشتیرانی Global United هند که بیشتر بر روی حمل و نقل LPG متمرکز است دارای 2 فروند کشتی بزرگ حمل گاز، 4 فروند کشتی برد متوسط، و یک فروند هندی سایز است.

مارتین آکرمن، مدیراجرایی BW LPG گفت: "ایجاد شرکتی مشترک در هند به ما امکان می دهد که پایگاه قدرتمندی  را در این کشور که یکی از بزرگترین بازارهای واردات LPG در جهان است ایجاد کنیم."

 

منبع: سايت خبری مارین تایمز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.