| کد خبر: 140012 |

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از شرکت صنعتی دریایی، صدرای بوشهر:

خطوط کشتیرانی به اروپا، آسیای شرق، آفریقا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی برقرار شد

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با رفع تحریم‌ها ناوگان ملی جمهوری اسلامی ایران خطوط منظم کشتیرانی را به اروپا، آسیای شرقی، آفریقا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی برقرار کرده است.

تین نیوز

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با رفع تحریم‌ها ناوگان ملی جمهوری اسلامی ایران خطوط منظم کشتیرانی را به اروپا، آسیای شرقی، آفریقا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی برقرار کرده است.

به گزارش، اتحادخبر، محمد سعیدی در بازدید از شرکت صنعتی دریایی، صدرای بوشهر با بیان اینکه برنامه توسعه ناوگان حمل و نقل دریایی در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ترسیم و تدوین شده است اظهار داشت: اساس و استراتژی اصلی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بر پایه توسعه ناوگان است که در این راستا برنامه‌مدونی ترسیم و تدوین شده است.

وی با اشاره به توسعه فعالیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پس از برجام خاطر نشان کرد: با برطرف شدن  تحریم‌ها، مشکلات در عرصه فعالیت کشتیرانی برطرف شد و امروز شرکت کشتیرانی، با اقتدار به تمام بنادر دنیا تردد می‌کند.

 مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از برقراری خطوط کشتیرانی ایران به نقاط مختلف جهان خبرداد و خاطر نشان کرد: با رفع تحریم‌ها ناوگان ملی جمهوری اسلامی ایران خطوط منظم کشتیرانی را به اروپا، آسیای شرقی، آفریقا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی برقرار کرده است.

 سعیدی، با قدردانی از مدیر عامل  شرکت صنعتی دریایی صدرا نقش مهم این شرکت در مجموعه ناوگان دریایی مهم دانست و افزود: شرکت کشتی سازی صدرا یک مجموعه معظم قلمداد می‌شود که در راستای ترسیم و توسعه همکاری‌های فی مابین از مجموعه صدرای بوشهر بازدید می‌شود.

وی، لازمه همکاری بین مصرف کننده و تولیدکننده را تامین منافع هر دو طرف دانست و عنوان کرد: آنچه امروز می‌تواند همکاری بین دو شرکت کشتی سازی صدرا و کشتیرانی جمهوری اسلامی را پی‌ریزی کند حمایت دولت است تا از این رهگذر هم نیازهای صدرا تامین شود و هم منافع کشتیرانی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر توسعه همکاری  میان صدرا و شرکت کشتیرانی گفت: با تحقق این مهم می‌توان کشورمان را به یک کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل شود.

سعیدی با اشاره به تغییرات مثبت ایجاد شده در صدرا در یکسال اخیر گفت: امیدواریم با ایجاد بسترهای مناسب و حمایت دولت نوعی همکاری را طرح ریزی کنیم که منافع هر دو طرف تامین شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.