| کد خبر: 138769 |

◄ DP World با اندونزی قرار همکاری امضا کرد

DP World توافقنامه‌ای را برای مشاوره در زمینه توسعه برخی بنادر اندونزی امضا کرده است.

تین نیوز

DP World توافقنامه‌ای را برای مشاوره در زمینه توسعه برخی بنادر اندونزی امضا کرده است.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از seatrade-maritime، شرکت DP World این توافقنامه را برای ارائه مشاوره درباره توسعه بندر کوالا تانژونگ و منطقه لجستیکی و همچنین بندر بلاوان اندونزی در شمال سوماترا امضا کرده است.

این شرکت این قرارداد را به عنوان مشاور فنی با دولت اندونزی و مسئولان بندری این کشور امضا کرده و بر اساس آن تخصص و تجربه خود را برای افزایش بهره‌وری، آموزش و رشد نیروهای این بخش و توسعه هاب‌های حمل‌ونقل چندوجهی در اختیار اندونزی می‌گذارد.

سخنگوی DP World اعلام کرد: این همکاری تلاش‌های اندونزی را برای توسعه بنادر و زیرساخت‌های تجاری تسریع می‌کند. در این زمینه است که ما می‌توانیم با توجه به تجربه جهانی خود در رابطه با برقراری ارتباط با بازارهای جهانی به دولت‌ها کمک کنیم. ما با داشتن 78 قرارداد که در 40 کشور جهان به امضا رسیده است،  به این سطح رسیده‌ایم که دانش و بینش خود را در اختیار کشورها قراردهیم تا راحت‌تر به آنچه که مورد نیاز آنهاست برسند.

او افزود: فعالیت ما در ترمینال Petikemas Surabaya، این امتیاز را به ما می‌دهد که درک صحیحی از بازارهای منطقه‌ای اندونزی داشته باشیم و به دنبال این هستیم که در زمینه توسعه تجارت منطقه‌ای و جهانی با مسئولان بندری اندونزی همکاری کنیم.

بر اساس این گزارش، DP World عملیات اپراتوری بندر بلاوان را بازنگری خواهد کرد و مشاوره‌هایی برای بهبود کارایی و همچنین طرح‌هایی را برای کاهش هزینه در بندر کوالا تانژونگ و منطقه لجستیکی آن ارائه خواهد کرد، که تاثیر مثبتی در قیمت کالاهای فروخته شده در بازار منطقه‌ای و محلی خواهد داشت.

انتظار می رود این موافقتنامه تاثیر مثبتی بر رشد اقتصادی و اجتماعی منطقه داشته باشد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.