| کد خبر: 137969 |

تصویب پرداخت تسهیلات به 9 متقاضی توسط صندوق توسعه دریایی

نماینده صندوق توسعه صنایع دریایی در استان سیستان و بلوچستان: سهولت و ارتباط نزدیک با صیادان و شاغلین در صنعت دریایی موجب ارائه خدمات آسان و کار آمد شده است.

تین نیوز

 

نماینده صندوق توسعه صنایع دریایی در استان سیستان و بلوچستان: سهولت و ارتباط نزدیک با صیادان و شاغلین در صنعت دریایی موجب ارائه خدمات آسان و کار آمد شده است.

نماینده صندوق توسعه صنایع دریایی در استان سیستان و بلوچستان ضمن اعلام خبر فوق افزود: از ابتدای سال 96 صندوق توسعه صنایع دریایی بمنظور گسترش فعالیتهای حمایتی از صنایع دریایی در استان سیستان و بلوچستان اقدام به ایجاد دفتر نمایندگی در این استان نمود و نحوه فعالیت صندوق توسعه صنایع دریایی در استان بسیار رضایت بخش بوده و سهولت و ارتباط نزدیک با صیادان و شاغلین در صنعت دریایی موجب ارائه خدمات آسان و کار آمد شده است.

نجیب الله مرادزهی در ادامه عنوان نمود: با جلسات مختلفی که با مسئولین تراز اول و مسئولین بنادر مختلف و فعالان محلی، مالکان شناورها و شاغلین صنایع مربوط دریایی برگزار گردیده باعث آشنایی و استقبال مسئولین و فعالان صنایع از خدمات و تسهیلات صندوق گردیده و همکاری و سهولت امور باعث رضایت بخشی شده است.
وی ادامه داد : در همین راستا، میزان تسهیلات پرداخت شده در سال ٩٦ که اولین سال فعالیت مستقیم در استان است از مجموع ١٤ پرونده متقاضی، ٩ پرونده به مبلغ چهارده میلیارد و پانصد میلیون ریال مصوب گردیده است که تاکنون یک میلیارد ریال پرداخت گردیده و مراحل پرداخت تسهیلات به دیگر متقاضیان در دست انجام می باشد. عموم این تسهیلات با توجه به نحوه فعالیتهای دریایی در این استان مربوط به خرید ادوات صیادی بوده است.
بر اساس گزارش صندوق توسعه صنایع دریایی، نجیب الله مرادزهی کارشناسی ارشد عمران مدیریت پروژه می باشد و رسماً از اول سال ٩٦ به عنوان نماینده وکارشناس صندوق فعالیت خود را در استان سیستان و بلوچستان آغاز نموده است.
 
 
منبع: مارین نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.