| کد خبر: 137742 |

برخورد قاطع با شناورهای صیادی فاقد هویت

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهرگفت: برای جلوگیری از فعالیت شناورهای فاقد هویت و پیشگیری از جرائم احتمالی، شناورهای صیادی استان بوشهر ملزم به نصب پلاک شناسایی هستند.

تین نیوز

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهرگفت: برای جلوگیری از فعالیت شناورهای فاقد هویت و پیشگیری از جرائم احتمالی، شناورهای صیادی استان بوشهر ملزم به نصب پلاک شناسایی هستند.

 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عباس کشاورزی در نشست پیشگیری از وقوع جرم با موضوع خروج صیادان از آب‌های سرزمینی و سرقت از شناورها در دادگستری بوشهر به حوادث اخیر در آبهای استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر و شهادت یکی از هم استانی‌ها توسط گارد ساحلی کشور همسایه و با توجه به اهمیت ملی و بین‌المللی این اتفاق، موضوع خروج صیادان از آبهای سرزمینی در دستور کار معاونت پیشگیری قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه شناورهای فاقد هویت یکی از مشکلات اصلی در حوزه صیادی هستند تاکید کرد: با حضور مسئولان مرتبط تصمیم گرفته شد با شناورهای فاقد هویت برخورد قاطع شود.
 
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه تعداد شناورهای فاقد هویت بیش از شناورهای دارای هویت است، تصریح کرد: برای حفظ حقوق صیادان و کنترل بهتر بر عبور و مرور، ساماندهی این شناورها دستور کار قرار گرفته است.
 
کشاورزی با اشاره به اجرای طرح دریابس و ممنوع شدن صید آبزیان در استان بوشهر اضافه کرد: با اجرای طرح دریابس و ممنوعیت صید در آب‌های استان بوشهر، مسدود شدن خورهای غیر مجاز، الزامی کردن نصب پلاک شناسایی برای تمام شناورها و نصب ردیاب از اقداماتی  است که برای کنترل صیادان، تامین امنیت و جلوگیری از تخلفات در دستورقرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه تمام تلاش برای کاهش جرم در حوزه‌های مختلف است تصریح کرد: استان بوشهر در حوزه پیشگیری از جرم جزء 9 استان برتر کشور است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.