| کد خبر: 137249 |

ایرانیزه شدن تمامی دریانوردان کشتیرانی دریای خزر تا سال 97

ناظر مجمع شرکت کشتیرانی دریای خزر گفت: حدود ۸۰ درصد دریانوردان ناوگان کشتیرانی دریای خزر ایرانی هستند و تا پایان سال ۹۷ این میزان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

تین نیوز

ناظر مجمع شرکت کشتیرانی دریای خزر گفت: حدود ۸۰ درصد دریانوردان ناوگان کشتیرانی دریای خزر ایرانی هستند و تا پایان سال ۹۷ این میزان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

 
به گزارش خبرنگار مانا از گیلان، مهندس علی اکبر غنجی در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه کشتیرانی دریای خزر گفت: کشتیرانی دریای خزر در سالهای اخیر با وجود نوسانات در افت کرایه حمل و مشکلات مختلفی چون سوخت و ... توانسته است با اقتدار به فعالیت خود ادامه دهد.
 
وی با بیان اینکه شرکت کشتیرانی دریای خزر به رشد قابل قبولی از فعالیت رسیده است، افزود: کشتیرانی دریای خزر در سالهای اخیر توانسته است به رشد قابل قبولی در ارائه خدمات استاندارد در حوزه حمل و نقل دریایی به صاحبان کالا و تجار برسد، لذا می بایست از ظرفیت و توان عملی این شرکت بیشتر استفاده شود.
 
ناظر مجمع و مدیر عامل سابق کشتیرانی دریای خزر با بیان اینکه این شرکت تنها شرکت حمل و نقلی در منطقه است که سال ها خود را ثابت نگه داشته است، از مسئولان به ویژه استاندار گیلان خواست حمایت خود را از این شرکت افزایش دهند. 
 
وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد دریانوردان کشتیرانی دریای خزر ایرانی هستند، تصریح کرد: تا پایان سال ۹۷ تمامی دریانوردان کشتیرانی دریای خزر بومی و ایرانی می شوند.
 
به گفته مهندس غنجی، حمل محمولات در کشتیرانی دریای خزر طی سال 96 با رشد همراه بود به طوری که می توان به رقم بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن میزان حمل در سال جاری اشاره داشت.
 
وی فعالیت کشتیرانی دریای خزر را رو به رشد دانست و خاطرنشان کرد: اهداف کشتیرانی در پروسه ۵ تا ۱۰ ساله جلو می رود و متوقف نمی شود و ضرورت دارد، مدیران استان گیلان به این مهم توجه و کمک کنند.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.