| کد خبر: 136186 |

کشتیرانی ایران به عضویت مؤسسه رده بندی بی.وی درآمد

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با حضور در شوراهای تصمیم گیری بین المللی و عضویت در مؤسسه رده بندی بی.وی (B.V) پاریس، موفقیت دیگری را پس از برجام رقم زد.

تین نیوز

 محمد سعیدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی مدیرعامل دفتر مرکزی مؤسسه رده بندی B.V در پاریس، در اجلاس دوره ای شورای عمومی بین المللی موسسات رده بندی که هشتم تیر (29 ژوئن) برگزار شد، حضور یافت و به این ترتیب کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عضویت این موسسه درآمد.

به گزارش مانا، سعیدی در این اجلاس به معرفی توانمندی های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و تبادل نظر با سایر مالکان معظم و دست اندرکاران صنعت کشتیرانی پرداخت و همچنین درباره آخرین پیشرفت های بانکی ایران با بانک های بین المللی برای تسهیل در تجارت ایران با سایر کشورها به ویژه بانکهای اروپا سخن گفت.

مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این نشست افزود: با توجه به وضعیت نامناسب بازار بین المللی کشتیرانی، افزایش هزینه های سوخت با سولفور پائین و محدودیت های غیرمنطقی و غیر اقتصادی و بیش از استانداردهای محیط زیستی، نگرانی های فراوانی برای آینده بازار کشتیرانی در سطح بین المللی بوجود آمده است.

دعوت و عضویت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مزبور با هدف استمرار و تداوم همکاری های دو جانبه انجام شده است.

پذیرش عضویت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس از مصادیق بارز تغییر رویکرد جهانی به تحولات جاری جمهوری اسلامی ایران پس از برجام و افتخار بزرگی در جوامع و محافل بین المللی دریایی برای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

در این اجلاس سیروس کیان ارثی، مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران نیز حضور داشت.

همچنین در طول این اجلاس مدیرعامل مؤسسه رده بندی گزارشی از عملکرد B.V در بخش دریا، فراساحل، مباحث مهم و کلیدی همچون تبیین وضعیت فعلی کسب و کار در بازار کشتیرانی، سمت و سوی بازار، چشم انداز موجود و تحولات فنی در صنعت حمل و نقل دریایی ارائه کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.