| کد خبر: 135949 |

دریادلان ایران، ایثار و گذشت را در تاریخ دریانوردی ثبت کردند

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پیامی روز جهانی دریانورد را به دریانوردان دریا دل کشور تبریک گفت.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پیامی روز جهانی دریانورد را به دریانوردان دریا دل کشور تبریک گفت.

 
به گزارش خبرنگار مانا در پیام  محمد سعیدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آمده است:
 
چهارم تیرماه مصادف با 25 ژوئن چند سالی است که به پاس بزرگداشت دریانوردان دریادل «روز جهانی دریانورد» نامیده شده و امسال از سوی سازمان جهانی دریانوردی شعار «توجه به دریانوردان» برای گرامیداشت چنین روزی انتخاب شده است.
 
بدون تردید دریانوردان انسان‌های وارسته، لایق، دلسوز، متخصص و کارآزموده‌ای هستند که با تکیه بر تخصص و تجربه و تبحر مفهوم والای انسان‌دوستی و خدمت‌رسانی به مردم را  سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار می‌دهند.
زمانی که صحبت از دریانوردان عزیز میهن اسلامی به میان می‌آید، خاطرات جان‌فشانی‌ها و دلاوری‌های آنان در مدت هشت سال دفاع مقدس و هشت سال تحریم‌های ناجوانمردانه تکرار می‌شود که در مقابل دشمنان این مرزوبوم نقش‌آفرینی کردند و اجازه ندادند تا خدمت‌رسانی به مردم با کوچک‌ترین وقفه‌ای مواجه شود.

 

در واقع چنین روزی تجلیل و تکریم از بزرگ‌مردانی است که با عزم و اراده، تلاش‌های صادقانه تعهد کاری بهترین سال‌های جوانی را در اندوختن دانش، تخصص، بالندگی و پویایی ناوگان ملی سپری می‌کنند تا چرخ‌های ناوگان ملی یک لحظه با تأخیر مواجه نشود.
 
اگر امروز به داشتن ناوگانی توانمند به خود می‌بالیم، بدون شک این مهم به پاس همت بلند کسانی است که با شب‌زنده‌داری و مایه گذاشتن از جان و دوری از خانواده، گلواژه ایثار و گذشت را بر تارک تاریخ دریانوردی حک کرده‌اند.
 
بدون شک در پرتو فعالیت‌های روزمره و مضاعف دریانوردان عزیز تحولات و پیشرفت‌های زیادی برای ناوگان ملی در عرصه بین‌الملل رقم خورده است که این روند با اجرای برجام و با مساعدت بی‌نظیر دریانوردان که تاکنون به اثبات رسیده، همچنان ادامه خواهد داشت.
 
عزیزان دریانورد، نقش شما در پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان ایران، منحصربه‌فرد است، ارزش جایگاه خود را بدانید و به آن ارج نهید.
 
در پایان با یادی از شهدای دریانورد گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن این روز را به شما دریانوردان فرهیخته و خانواده‌های ارجمندتان تبریک می‌گویم.
 
محمد سعیدی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.