| کد خبر: 134038 |

رشد ۵۳ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بندرخرمشهر

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از رشد ۵۳ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر از ابتدای سال جاری تاکنون در این بندر خبر داد.

تین نیوز
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از رشد ۵۳ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر از ابتدای سال جاری تاکنون در این بندر خبر داد.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، عادل دریس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تخلیه و بارگیری ۱۴ هزار و ۵۹۲ TEU کانتینر در بندرخرمشهر به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۳ درصدی داشته است.

 

وی در ادامه حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندرخرمشهر طی این مدت را ۲۷۶ هزار و ۲۷۲تن عنوان کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۶ درصدی را نشان می دهد.

 

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر با اشاره به صادرات ۲۶ هزار و ۴۰۸ تن کالا از این بندر به کشور کویت از ابتدای سال جاری تاکنون اضافه کرد: همچنین در این مدت ۶۱ هزار و ۲۵۶ تن کالا از بندرخرمشهر به کشور عراق صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۱۷ برابری برخوردار است.

 

دریس ادامه داد: در این بازه زمانی ۲۱۰ هزار و ۵۴۹ مسافر از طریق پایانه بین المللی خلیج فارس تردد داشته اند.

 

به گفته وی طی این مدت تردد بیش از ۱۷ هزار و ۶۵۵ دستگاه وسیله نقلیه سنگین و پهلوگیری ۴۶۵ فروند شناور بالای هزار تن و زیر هزار تن در بندرخرمشهر به ثبت رسیده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب رشد ۶۸ و ۱۵درصدی را نشان می دهد.

 

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر میزان تخلیه و بارگیری خودرو از ابتدای سال جاری تاکنون در بندرخرمشهر را ۲ هزار و ۹۵۷ دستگاه اعلام کرد و افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۱ درصدی برخوردار است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.