| کد خبر: 132319 |

در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی انجام شد:

بررسی میدانی وضعیت ایستگاه دریایی راهنمایان بندر امام خمینی

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) طی بازدید خود از مراحل نوسازی ایستگاه راهنمایان در آبراه خورموسی، آخرین وضعیت خدمات و امکانات این ایستگاه را مورد بررسی قرار داده و با راهنمایان و سرراهنمایان مستقر در سکوی دریایی ذکر شده دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ابوطالب گرایلو معاون دریایی و بندری این اداره کل با اشاره به بازدید مهندس عبداللهی از ایستگاه راهنمایان طی سی‌ام اردیبهشت ماه امسال افزود: این ایستگاه دریایی که مشرف به خلیج‌فارس و به فاصله ۴۲ مایلی از مجتمع بندری امام خمینی (ره) است، نقش مهمی در هدایت ایمن کشتی‌ها در هنگام عبور از آبراه خور موسی دارد.

 

گرایلو در ادامه افزود: طی این بازدید، عبداللهی در معیت مدیران دریایی این اداره کل، از روند پروژه نوسازی و فعالیت‌های جاری در بخش‌های مختلف این ایستگاه بازدید کرد. پس از بررسی نقاط قابل‌بهبود و مسائل آن، تصمیمات مقتضی با هدف ارتقاء عملیات خدمات دریایی در آن اتخاذ شد.

 

در جریان این بازدید، عبداللهی در جمع کارکنان این ایستگاه حضور یافته و ضمن تبادل‌نظر با آنان، رهنمودهای لازم را برای خدمات‌دهی بهتر به مشتریان ارائه داد.

 

یادآور می‌شود ایستگاه راهنمایان و سکوی دریایی مورد اشاره، در مسیر دسترسی دریایی مجتمع بندری امام خمینی (ره) به خلیج‌فارس واقع شده و اداره امور دریایی این اداره کل با گسیل راهنمایان مجرب برای کشتی‌های ورودی، نقش مؤثری در ایمنی عبور و مرور آن‌ها در آبراه خور موسی دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.