| کد خبر: 132146 |

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی؛

◄ شاغلان شناورهای سنتی بیمه می‌شوند

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: همانطور که در سطح اجتماعی کمپین‌هایی برای بررسی و پیگری تعهدات رییس جمهور آغاز شده است، ما هم قصد داریم تعهدات رییس جمهور در بخش دریایی را بررسی و پیگیری کنیم.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد سعیدنژاد در بیست و هفتمین جلسه اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی که صبح امروز دوم خردادماه در محل این سازمان برگزار شد با تبریک برگزاری باشکوه انتخابات گفت: این انتخابات نه تنها کشورهای دیگر، بلکه همه ما و مسئولان هم غافلگیر شدیم و این میزان مشارکت به دلیل جلب اعتماد مردم در 4 سال گذشته بود.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با انتخاب دوباره آقای روحانی مسئولیت‌های ما نیز افزایش یافته است چراکه تعهدات رییس جمهور شخصی نبوده و به همه ارگان‌ها  و سازمان‌ها بازمی‌گردد. مطالبات و انتظارات افزایش یافته که البته مطالبات درست و پیش‌برنده‌ای هم هست.

 

سعیدنژاد در همین راستا پیشنهاد کرد که یکی از اعضای اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی به صورت داوطلب تعهدات رییس جمهور و انتظارات جامعه در حوزه دریا، بنادر و کشتیرانی را جمع‌بندی و در جلسه آینده اتاق فکر مطرح کند.

 

او با بیان اینکه آقای روحانی متعهد شدند فقر مطلق را ریشه‌کن کنند، تاکید کرد: این موضوع در حوزه ما نیز باید پیگیری شود و مورد توجه قرار بگیرد. برای مثال یکی از مشکلاتی که مدت‌هاست ذهن مرا درگیر کرده، ارائه پوشش مناسب بیمه‌ای برای شاغلان شناورهای سنتی است که یک نقص جدی به شمار می‌آید.

 

مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی گفت: از آقای صفایی مشاور مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی در امور بندری و دریایی خواسته‌ام این موضوع را بررسی کند و اقدام لازم را برای بیمه شاغلان شناورهای سنتی انجام دهد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: در آزادسازی خرمشهر آنچه اهمیت داشت پیروزی نظامی نبود، پیروزی یکپارچه و وحدت بود که همه‌گان برای آن پیش‌قدم شدند. خرمشهر به عنوان نگین ایران بعد از یک مقاومت جانانه آزاد شد.

 

او افزود: در آستانه سوم خرداد، یاد شهدای آزادسازی خرمشهر و ایثارگران و جانبازان را گرامی می‌داریم.

 

وی در پایان ضمن گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر، گفت: پیروزی ما در این روز هم از جنس انتخابات است اما در صحنه ای دیگر، به گونه‎ای که از پیروزی نظامی مهمتر پیروزی وحدت و اتحاد یکپارچه ملت ایران برای آزادسازی خرمشهر بود. ما نیز یاد و خاطره شهدا، و ایثارگران این عرصه را گرامی می داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.